Retailerii dau peste 10 mil. euro pe pliante
Data publicarii: 23-04-2010 | AfaceriLupta pentru clienti scoate anual peste 10 milioane de euro din buzunarele retailerilor alimentari pentru cataloagele cu oferte promotionale distribuite in cutii postale, potrivit calculelor ZF.
Hipermarketurile sunt cele mai agresive magazine in promovare, revistele acestora ajungand chiar si la tiraje de peste 2 milioane de euro saptamanal. Pentru a atrage 10.000 de oameni in magazin pe zi intr-un oras mare din tara, un hipermarket distribuie cataloage in circa 50.000 de cutii postale la fiecare doua saptamani.
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri