Marile magazine ar putea amenaja un raion special pentru produsele traditionale romanesti
Data publicarii: 27-04-2010 | ActualitatePresedintele ANSVSA, Marian Zlotea, a discutat, in cadrul unei intalniri cu reprezentantii retelelor de mari magazine, posibilitatea amenajarii in fiecare unitate a unui raion cu produse traditionale specifice diferitelor regiuni ale tarii in scopul promovarii produselor locale.
"Astfel, vom putea oferi producatorilor de produse traditionale romanesti posibilitatea unei piete extinse, consumatorilor posibilitatea de a-si procura produse traditionale verificate sanitar - veterinar si pentru siguranta alimentelor din supermarketuri, iar retelelor de supermarketuri o diversificare a produselor comercializate, ceea ce va fi benefic pentru toti", a spus presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA), Marian Zlotea.
Potrivit Autoritatii, reprezentantii retelelor supermarketurilor au fost de acord cu propunerea si s-au declarat interesati intr-o colaborare cu Autoritatea, pentru punerea in aplicare a acesteia.
La discutie au fost invitati reprezentantii Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Penny Market, Plus Discount, Real, Selgros Cash & Carry, Billa Romania, Gima.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri