Dacia si BCR, printre marcile care au castigat increderea romanilor
Data publicarii: 28-04-2010 | ActualitateCel mai important studiu de piata realizat asupra consumatorului din Europa arata ca, la categoria automobile, Dacia a trecut pe primul loc in topul increderii romanilor, loc ocupat anul trecut de Mercedes - Benz.
Studiul, realizat de Reader's Digest pentru al zecelea an, isi propune sa identifice si sa premieze marcile care au reusit sa castige increderea europenilor in acest an. Rezultatele "Trusted Brands" din Romania au evidentiat schimbari la nivel de perceptie si incredere fata de anii precedenti.
La categoriile banca, automobile, camera foto sau companie de asigurari s-au schimbat liderii, in timp ce la alte categorii - electrocasnice, benzinarii, cosmetice - ocupantii locului intai si-au intarit pozitia prin procente mai mari, comparativ cu anii trecuti. Una dintre marile surprize ale studiului din acest an a fost revenirea in forta a unor branduri romanesti.
Trusted Brands 2010 s-a desfasurat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si maximum 18 categorii locale. Romania a inregistrat cea mai mare rata de raspuns la nivel european, dupa Finlanda - 14,1%.
Intre marcile care au castigat increderea romanilor se afla: Dacia, Dell, Nokia, Vodafone, Canon, Paralela 45, BCR, Visa, Asirom, RCS & RDS, Petrom, Eurovita, Nurofen, Algocalmin, Head & Shoulders, Nivea, Ariel, Nestle. La categoriile locale, marcile care au castigat au fost Vel Pitar, Ceresit, Cris-Tim, Fuchs, Borsec, Medlife, Walmark, Danone, Carrefour, etc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut