Dezvoltatorii imobiliari au renuntat la cadouri
Data publicarii: 28-04-2010 | ImobiliareAutoturismele, biletele la opera si alte promotii oferite la achizitia unei case noi au fost inlocuite cu reducerile de pret. Au mai ramas bonusurile de mobilier.
Dezvoltatorii imobiliari au redus substantial bonusurile pentru achi zitia de apartamente si sustin ca preturile au ajuns deja la limita profitabilitatii.
Daca anii trecuti locuintele erau insotite de o serie de produse, de la mobila si obiecte sanitare, la electrocasnice si chiar automobile, anul acesta comerciantii pun mai mult accent pe reducerile de pret.
Specialistii in vanzari spun ca bonusurile oferite oricum nu-i atrageau pe clienti, care fac eforturi financiare pentru a-si achizitiona locuinta in aceasta perioada. Astfel, cea mai buna metoda de vanzare este concentrarea asupra pretului final.
Promotiile excentrice aduc faima proiectelor
Masini, televizoare sau sisteme de aer conditionat - promotiile nastrusnice promovate intens lunile trecute de comercianti au inceput sa dispara de pe piata. Multi dintre cei care au avut astfel de pachete au renuntat astazi la ele.
"Am avut cele mai interesante promotii de-a lungul timpului: masini de lux, abonamente VIP la Opera sau la sala de fitness etc. Am descoperit, pe propria piele, ca acestea sunt bune doar ca strategie de marketing si ca nu fac decat sa faca proiectul cat mai cunoscut", spun reprezentantii complexului Lotus Cismigiu.
In prezent ei se axeaza pe reducerile de pret. "Pentru ca nu mai avem nevoie de acest lucru si vrem doar sa vindem apartamentele ramase, am respectat dorintele clientilor si avem, la fie care cateva luni, un alt apartament la promotie. In aceasta luna, un apartament cu doua camere este redus de la 170.000 de euro la 147.000 de euro", spun acestia.
Tot pe reduceri mizeaza si Brancusi Residence, din Capitala, dar si Colina Florilor, din Sinaia. Agentii imobiliari spun ca bonusurile nu prea au avut succes la public. "Nu au mers. Masina constituie un alt tip de nevoie, fata de casa. Cel mai important criteriu de achizitie, in acest moment, este pretul", spune Ionut Balau, managing partner Coldwell Banker.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut