Femeile isi iubesc masinile mai mult timp decat o fac barbatii
Data publicarii: 03-05-2010 | AutoUn studiu realizat de o firma de leasing din SUA a scos la iveala faptul ca femeile isi iubesc masinile mai mult timp decat barbatii.
Achizitia unei masini noi este un proces foarte complicat pentru multi dintre noi. Sunt o multime de modele pe care le putem alege, facem numeroase calcule, mergem la showroom-uri sa le conducem si dupa o lunga perioada de consultari cu prietenii si familia o alegem pe cea care ni se potriveste. Dupa aceea suntem foarte incantati de achizitia facuta si putem spune ca ne indragostim de noua masina. Dar oare cat dureaza idila dintre om si masina?
La aceasta intrebare au raspuns 2.500 de persoane in cadrul unui studiu realizat de firma americana de leasing Lease Trader. O prima concluzie la care au ajuns cercetatorii a fost ca femeile sunt indragostite de masina achizitionata pentru o perioada de timp de pana la trei ori mai mare decat barbatii. "In general, conducatorii auto care isi achizitioneaza un automobil in leasing au parte de o idila mai scurta", a declarat Sergio Stiberman, director executiv Lease Trader.
33% din barbatii chestionati au declarat ca idila se termina atunci cand isi parcheaza masina foarte aproape de alte automobile. Pentru 22 de procente din barbatii interogati transportul echipamentului sportiv reprezinta finalul "povestii de dragoste", in timp ce pentru 17% din ei faptul ca isi ingrijesc masina mai rar este un motiv de "despartire".
In cazul femeilor, 39% dintre acestea au declarat ca nu isi mai iubesc masina atunci cand sotul lor se urca pentru prima oara la volan. Pentru 24% din femeile interogate idila se incheie atunci cand transporta copiii altor persoane in masina, in timp ce pentru 12% din ele mancatul in autoturism reprezinta un motiv de "despartire". Doar 2 procente din femeile care au participat au declarat ca nu mai sunt atrase de masina in momentul in care incep sa fumeze in habitaclu.
usatoday via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare