Slujba de criza, tratata cu umor

Data publicarii: 03-05-2010 | HR/Cariere

Uneori, serviciul pe care-l ai pe timp de criza poate deveni o sursa de amuzament. La fel se intampla si atunci cand nu-l mai ai. Asa spun autorii unei carti despre metodele de supravietuire in situatii-limita generate de locul de munca, noteaza agentia Reuters.

Gregory Bergman si Jodi Miller, doi comedianti din Los Angeles, au ajuns la concluzia ca, in perioada de recesiune, angajatii nevoiti sa-si schimbe serviciul descopera o noua perspectiva asupra situatiilor prin care trec si trateaza cu umor politicile companiei pentru care lucreaza.

"Oamenii au nevoie sa se amuze si le face placere sa asculte orice povestioara legata de serviciu sau de lipsa lui", afirma Jodi Miller. "Acum, cand spun ca nu am bani sau ca am ramas fara slujba, oamenii se regasesc in aceasta situatie si chiar fac haz de ea", mai spune ea. "Inainte de criza, daca spuneam asa ceva, eram considerata o ratata", adauga Jodi Miller.

Cartea celor doi comedianti trateaza diverse situatii neasteptate, in care oameni cu studii superioare, de pilda, isi trec numai studiile medii in CV, sperand sa primeasca o slujba pentru care ar fi, altfel, supracalificati.

Cat despre sugestiile lor pentru a supravietui in astfel de cazuri, Bergman si Miller spun ca atunci cand seful te striga pe un alt nume, poti sa faci cerere sa ti-l modifici, iar atunci cand un coleg iti paseaza sarcinile lui, ai o singura solutie: sa faci totul prost.

Adevarul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: