Locuintele fara clienti, vandute prin sistemul Do It Yourself
Data publicarii: 07-05-2010 | ImobiliareBlocajul de pe piata imobiliara obliga dezvoltatorii sa vina cu idei inedite pentru a vinde locuintele. Compania Impact vine cu un nou concept pentru cei care doresc sa-si cumpere o locuinta noua - "Do It Yourself", ce presupune ca beneficiarul sa realizeze anumite lucrari in regie proprie.
Astfel, in functie de nivelul de implicare al fiecarei familii, sistemul "Do It Yourself" ofera posibilitatea reducerii cu 10-40% a pretului locuintei. Primul nivel de echipare, intitulat Mud 40 presupune achitarea cu 40% mai putin daca clientul este dispus sa faca "cu forta" compartimentarea interioara a apartamentului, sa-l echipeze si sa-l finizeze.
Al doilea nivel - Push 30, inseamna un pret cu 30% mai mic daca viitorul locatar va face "cu pricepere" echiparea si finisarea apartamentului. "Inspiratia" este cuvantul de ordine pentru cel de-al treilea nivel, intitulat Brico 10, ceea ce inseamna ca se va achita cu 10% mai putin pentru locuinta. Ultima varianta - Cool - presupune achitarea integrala a apartamentului pentru cei care vor sa-l cumpere la cheie.
"Studiile efectuate de Impact D&C SA in randul beneficiarilor si familiilor acestora arata ca, dupa achizitia unei locuinte, circa 35% dintre acestia sunt interesati sa realizeze, in regie proprie, operatiunile de finisare (tip Brico), circa 22% sunt dispusi sa efctueze si operatiunile de echipare (tip Push), in timp ce 17% vor sa «isi suflece serios manecile» si sa realizeze pe cont propriu pana si compartimentarea interioara a locuintelor (tip Mud). Mai mult, in ultimile trei luni, sondajele Impact arata ca numarul celor care vor sa abordeze in regie proprie anumite lucrari in locuinte a crescut usor, cu circa 5%, in defavoarea clientilor care doresc case la cheie", se arata intr-un comunicat al companiei.
Integral in Money.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut