Locuintele fara clienti, vandute prin sistemul Do It Yourself
Data publicarii: 07-05-2010 | ImobiliareBlocajul de pe piata imobiliara obliga dezvoltatorii sa vina cu idei inedite pentru a vinde locuintele. Compania Impact vine cu un nou concept pentru cei care doresc sa-si cumpere o locuinta noua - "Do It Yourself", ce presupune ca beneficiarul sa realizeze anumite lucrari in regie proprie.
Astfel, in functie de nivelul de implicare al fiecarei familii, sistemul "Do It Yourself" ofera posibilitatea reducerii cu 10-40% a pretului locuintei. Primul nivel de echipare, intitulat Mud 40 presupune achitarea cu 40% mai putin daca clientul este dispus sa faca "cu forta" compartimentarea interioara a apartamentului, sa-l echipeze si sa-l finizeze.
Al doilea nivel - Push 30, inseamna un pret cu 30% mai mic daca viitorul locatar va face "cu pricepere" echiparea si finisarea apartamentului. "Inspiratia" este cuvantul de ordine pentru cel de-al treilea nivel, intitulat Brico 10, ceea ce inseamna ca se va achita cu 10% mai putin pentru locuinta. Ultima varianta - Cool - presupune achitarea integrala a apartamentului pentru cei care vor sa-l cumpere la cheie.
"Studiile efectuate de Impact D&C SA in randul beneficiarilor si familiilor acestora arata ca, dupa achizitia unei locuinte, circa 35% dintre acestia sunt interesati sa realizeze, in regie proprie, operatiunile de finisare (tip Brico), circa 22% sunt dispusi sa efctueze si operatiunile de echipare (tip Push), in timp ce 17% vor sa «isi suflece serios manecile» si sa realizeze pe cont propriu pana si compartimentarea interioara a locuintelor (tip Mud). Mai mult, in ultimile trei luni, sondajele Impact arata ca numarul celor care vor sa abordeze in regie proprie anumite lucrari in locuinte a crescut usor, cu circa 5%, in defavoarea clientilor care doresc case la cheie", se arata intr-un comunicat al companiei.
Integral in Money.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI