Jumatate din clientii lui Nissan Leaf sunt fosti proprietari Toyota Prius
Data publicarii: Astazi, 03-06-2010 | AutoPotrivit unui oficial Nissan, jumatate dintre cei care s-au aratat interesati de achizitionarea noului model electric Leaf sunt fosti proprietari de Toyota Prius.
Atunci cand a dezvoltat primul sau model electric de serie, Nissan nu s-a gandit ca va crea un asemenea impact asupra publicului cu inclinatii ecologiste. Noul Leaf nu numai ca aduce un public nou pentru brandul japonez, dar se pare ca fura si din clientii celorlalte modele eco, existente pe piata.
Potrivit unui studiu desfasurat de Nissan, din totalul celor 130.000 de potentiali clienti ai noului Leaf, jumatate, adica 65.000, sunt fosti proprietari de Toyota Prius. Al Castignetti, vice-presedinte al Nissan, a declarat ca rezultatul studiului este unul foarte important pentru constructorul japonez. "Cifrele arata ca exista in acest moment un segment de piata orientat catre vehiculele ecologice, care doreste sa treaca la un alt nivel. Detin in acest moment un vehicul hibrid, dar daca tehnologia le permite sunt gata sa faca si urmatorul pas", a sustinut Catignetti.
Nissan Leaf este propulsat de un motor electric de 107 cai putere, tinut in viata de un pachet de baterii litiu-ion, care asigura o autonomie de maxim 160 de kilometri, atunci cand viteza maxima se opreste la 137 de km/h. O incarcare normala, de la o priza de 220V, dureaza aproximativ opt ore.
egm via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private