MasterCard - primul card de debit cu display
Data publicarii: 07-06-2010 | Finante-BanciMasterCard Europe a lansat la sfarsitul saptamanii trecute primul card de plata cu display. Acesta functioneaza ca orice alt card, dar contine o mica fereastra si un buton sensibil la atingere. Posesorul de card poate vedea informatii, constand in cifre sau text, pe acea fereastra - de exemplu, o parola dinamica, soldul contului sau suma-limita de cheltuit.
Banca turca TEB, o filiala a BNP Paribas, va deveni primul emitent care ofera consumatorilor cardul cu display, cu un program de autentificare Maestro® pentru comertul online, care va fi lansat in iulie in Turcia. Tot in cursul acestui an Newcastle Building Society din Anglia se va alatura primului proiect-pilot in cadrul caruia pe display se poate afisa soldul.
Aceasta facilitate a obtinut un scor important in cercetarile in randul tuturor segmentelor de consumatori. Potrivit unui studiu, 57% dintre utilizatorii cardurilor de debit ar folosi mai des un card care are optiunea de afisare a soldului.
De asemenea, exista potential pentru reduceri de costuri: cercetarile din SUA arata ca 70% dintre apelurile la call center se fac de pe telefoane mobile si 50% dintre ele sunt intrebari de baza, cum ar fi cele despre soldul existent pe cont.
Viitorul card cu display ii permite posesorului sa aiba acces la informatiile stocate pe card, cum ar fi: soldul contului, o parola dinamica, situatia punctelor de fidelitate, lista tranzactiilor recente, limita de credit sau de cheltuieli actualizata si suma tranzactiei curente, iar in cazul cardurilor cu facilitatea de incarcare pentru transportul in comun, ofera informatii despre numarul de bilete ramase.
O alta caracteristica importanta a cardului cu display este functionalitatea autentificarii de la distanta pentru cardurile de debit.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an