Producatorul de vinuri Halewood deschide un nou magazin, in Breaza
Data publicarii: 16-06-2010 | AfaceriCramele Halewood, producator de vinuri linistite si spumante si exportator de vinuri imbuteliate, a deschis un nou magazin - "The Winery Outlet"- in Breaza (km 103 pe DN1), al 3-lea dupa cele deschise la Pivnitele Rhein Azuga si in Ploiesti.
Noul magazin se intinde pe o suprafata de 70 mp si ofera peste 100 vinuri romanesti albe, rose si rosii - productie proprie din viile Halewood din Dealu Mare, Murfatlar si Sebes si aproximativ 300 de vinuri ce provin din 16 tari si pe care Cramele Halewood le importa direct.
"The Winery Outlet face parte din planul nostru de extindere al magazinelor proprii, dupa succesul obtinut cu primele doua magazine deschise in Azuga si Ploiesti. Ne dorim sa fim acolo unde oamenii isi petrec vacanta sau acolo unde ei se relaxeaza (...)", a declarat directorul general al Cramelor Halewood, Dan Muntean.
Cramele Halewood fac parte din Grupul Halewood, alaturi de Halewood Romania Srl si Domeniile Halewood Srl.
Compania detine sase crame localizate astfel: patru in zona Dealu Mare (Tohani, Valea Calugareasca, Urlateanu si Ploiesti), una la Sebes, in Podisul Transilvaniei si una in podgoria Murfatlar. La acestea se adauga Pivnitele Rhein Azuga fondate in 1892, unde compania continua traditia producerii vinurilor spumante prin metoda traditionala, de fermentare a vinului in sticla.
Crama din Ploiesti gazduieste, pe langa vaste pivnite subterane, sediul companiei, cat si depozitul de materiale si cel de produse finite (cu o capacitate de peste 1 milion de sticle) si mai multe linii de imbuteliere. Grupul Halewood detine peste 350 hectare de vie plantate in perioada 2002-2009, cu o investitie de peste 7 milioane euro, iar in 2010 se estimeaza ca vor fi replantate alte 100 de hectare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor