Transfond: 700 de clienti ai bancilor au apelat lunar Linia de Urgenta pentru Carduri
Data publicarii: Astazi, 24-06-2010 | Finante-BanciIn cele noua luni de la lansare, 700 de clienti ai bancilor au apelat in medie pe luna Linia de Urgenta pentru Carduri pentru a raporta furtul sau pierderea cardului, a declarat joi, seful departamentului pentru strategie si marketing Transfond, Razvan Faer.
Linia de Urgenta pentru Carduri (LUC) presupune un serviciu care se bazeaza pe folosirea de catre posesorii de carduri a unui numar sugestiv, 021.CARDURI (021.2273874), care redirectioneaza apelul automat sau prin operator uman la banca sau institutia bancara emitenta.
Potrivit presedintelui Asociatiei de Plati Electronice din Romania (APERO), Adrian Apolzan, in Romania sunt 12 milioane de carduri bancare, din care 1,5 milioane de credit, iar anual se pierd sau se fura 20.000 -30.000 de carduri. Pierderile au loc mai ales in preajma sarbatorilor sau concediilor, atunci cand gradul de utilizare al cardului creste.
LUC este disponibil in acest moment pentru utilizatorii a cinci banci - BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost, si CEC Bank -, urmand ca in urmatoarele doua luni sa poata fi utilizat si de clientii ING Bank Romania.
Cele cinci banci detin peste 60% din piata de carduri, iar prin cooptarea ING Bank Romania se va ajunge la mai mult de 70%. Adrian Apolzan sustine ca tinta este ca in urmatorii doi ani sa se ajunga la acoperirea a 90% din piata cardurilor.
Razvan Faer a declarat ca Transfond discuta in prezent cu patru banci introducerea acestui serviciu, una dintrea acestea fiind ING Bank Romania.
021.CARDURI este numarul de telefon ce poate fi apelat din tara sau din strainatate, de pe linii telefonice fixe sau mobile, 24 ore din 24, 7 zile din 7. In primele noua luni ale programului pilot, serviciul a inregistrat o rata de preluare a apelurilor in mai putin de 20 secunde de 89,1% si o disponibilitate a sistemului de 99,97%. In acest moment, la numarul de telefon se pot primi 90 de apeluri simultan, urmand ca aceasta limita sa fie extinsa in cazul in care se va constata ca este nevoie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday