Transfond: 700 de clienti ai bancilor au apelat lunar Linia de Urgenta pentru Carduri
Data publicarii: 24-06-2010 | Finante-BanciIn cele noua luni de la lansare, 700 de clienti ai bancilor au apelat in medie pe luna Linia de Urgenta pentru Carduri pentru a raporta furtul sau pierderea cardului, a declarat joi, seful departamentului pentru strategie si marketing Transfond, Razvan Faer.
Linia de Urgenta pentru Carduri (LUC) presupune un serviciu care se bazeaza pe folosirea de catre posesorii de carduri a unui numar sugestiv, 021.CARDURI (021.2273874), care redirectioneaza apelul automat sau prin operator uman la banca sau institutia bancara emitenta.
Potrivit presedintelui Asociatiei de Plati Electronice din Romania (APERO), Adrian Apolzan, in Romania sunt 12 milioane de carduri bancare, din care 1,5 milioane de credit, iar anual se pierd sau se fura 20.000 -30.000 de carduri. Pierderile au loc mai ales in preajma sarbatorilor sau concediilor, atunci cand gradul de utilizare al cardului creste.
LUC este disponibil in acest moment pentru utilizatorii a cinci banci - BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost, si CEC Bank -, urmand ca in urmatoarele doua luni sa poata fi utilizat si de clientii ING Bank Romania.
Cele cinci banci detin peste 60% din piata de carduri, iar prin cooptarea ING Bank Romania se va ajunge la mai mult de 70%. Adrian Apolzan sustine ca tinta este ca in urmatorii doi ani sa se ajunga la acoperirea a 90% din piata cardurilor.
Razvan Faer a declarat ca Transfond discuta in prezent cu patru banci introducerea acestui serviciu, una dintrea acestea fiind ING Bank Romania.
021.CARDURI este numarul de telefon ce poate fi apelat din tara sau din strainatate, de pe linii telefonice fixe sau mobile, 24 ore din 24, 7 zile din 7. In primele noua luni ale programului pilot, serviciul a inregistrat o rata de preluare a apelurilor in mai putin de 20 secunde de 89,1% si o disponibilitate a sistemului de 99,97%. In acest moment, la numarul de telefon se pot primi 90 de apeluri simultan, urmand ca aceasta limita sa fie extinsa in cazul in care se va constata ca este nevoie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025