Transfond: 700 de clienti ai bancilor au apelat lunar Linia de Urgenta pentru Carduri
Data publicarii: 24-06-2010 | Finante-BanciIn cele noua luni de la lansare, 700 de clienti ai bancilor au apelat in medie pe luna Linia de Urgenta pentru Carduri pentru a raporta furtul sau pierderea cardului, a declarat joi, seful departamentului pentru strategie si marketing Transfond, Razvan Faer.
Linia de Urgenta pentru Carduri (LUC) presupune un serviciu care se bazeaza pe folosirea de catre posesorii de carduri a unui numar sugestiv, 021.CARDURI (021.2273874), care redirectioneaza apelul automat sau prin operator uman la banca sau institutia bancara emitenta.
Potrivit presedintelui Asociatiei de Plati Electronice din Romania (APERO), Adrian Apolzan, in Romania sunt 12 milioane de carduri bancare, din care 1,5 milioane de credit, iar anual se pierd sau se fura 20.000 -30.000 de carduri. Pierderile au loc mai ales in preajma sarbatorilor sau concediilor, atunci cand gradul de utilizare al cardului creste.
LUC este disponibil in acest moment pentru utilizatorii a cinci banci - BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost, si CEC Bank -, urmand ca in urmatoarele doua luni sa poata fi utilizat si de clientii ING Bank Romania.
Cele cinci banci detin peste 60% din piata de carduri, iar prin cooptarea ING Bank Romania se va ajunge la mai mult de 70%. Adrian Apolzan sustine ca tinta este ca in urmatorii doi ani sa se ajunga la acoperirea a 90% din piata cardurilor.
Razvan Faer a declarat ca Transfond discuta in prezent cu patru banci introducerea acestui serviciu, una dintrea acestea fiind ING Bank Romania.
021.CARDURI este numarul de telefon ce poate fi apelat din tara sau din strainatate, de pe linii telefonice fixe sau mobile, 24 ore din 24, 7 zile din 7. In primele noua luni ale programului pilot, serviciul a inregistrat o rata de preluare a apelurilor in mai putin de 20 secunde de 89,1% si o disponibilitate a sistemului de 99,97%. In acest moment, la numarul de telefon se pot primi 90 de apeluri simultan, urmand ca aceasta limita sa fie extinsa in cazul in care se va constata ca este nevoie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare