Clientii Orange isi pot cumpara cartele la metrou cu mobilul
Data publicarii: 28-06-2010 | DiverseClientii Orange Romania isi pot cumpara cartele la metrou cu ajutorul unui mesaj transmis prin telefonul mobil, ca urmare a unui parteneriat intre compania de telecomunicatii si Metrorex, a anuntat Orange, duminica, intr-un comunicat.
Astfel, clientii Orange pot solicita biletul printr-un mesaj scris la un numar scurt, dupa care trebuie sa scaneze, la dispozitivul special instalat in statiile participante in acest program pilot, codul de bare pe care il primesc pe telefon printr-un mesaj multimedia.
"Pentru a solicita un bilet de o calatorie cu metroul, clientii Orange trebuie sa trimita mesajul scris la numarul 801 (tarif 0,36 euro), pentru a solicita un bilet cu doua calatorii trebuie sa trimita mesajul la numarul 802 (tarif 0,63 euro), iar pentru 10 calatorii incluse - la numarul 810 (tarif 1,83 euro)", se arata in comunicatul Orange.
Compania precizeaza ca, in cazul clientilor PrePay, tariful se scade din creditul disponibil, iar in cazul abonatilor Orange, la tarifele mentionate se adauga TVA.
Fiecare client Orange care cumpara bilet prin telefon poate naviga gratuit in Portalul Orange pe mobil in ziua cumpararii biletului, timp de 24 de ore.
"Plata calatoriei cu telefonul mobil reprezinta metoda alternativa pentru sistemul actual de plata a biletului de intrare la metrou. (...) Prin lansarea acestui proiect experimental, Bucurestiul se aliniaza in randul celor mai mari orase ale lumii, utilizatoare de astfel de sisteme de taxare pentru intrarea la metrou", a precizat directorul general Metrorex, Gheorghe Udriste.
In prezent, Orange ofera acoperire pentru serviciile de voce si internet mobil in toate statiile metroului bucurestean. Accesul pe baza codului de bare de pe telefonul mobil este disponibil in sase statii de metrou, unele dintre cele mai intens circulate de catre tineri: Politehnica, Petrache Poenaru, Grozavesti, Piata Victoriei, Universitate si Timpuri Noi.
"In prezent, oferim in exclusivitate clientilor nostri si alte solutii de plati cu mobilul pentru servicii de interes public, printre care parcarea auto in Timisoara si Oradea, cat si in afara tarii, in statiunea Albena si in orasul Ruse din Bulgaria", a spus Gabriela Voinea, senior product manager Orange Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut