Prioritatea bancherilor este sa recastige increderea clientilor

Data publicarii: 29-06-2010 | Finante-Banci

Bancherii si-au dat seama ca principala provocare in viitorul apropiat este recastigarea increderii propriilor clienti, arata o analiza conso.ro. Motivele pentru care aceasta incredere s-a pierdut in ultimii ani nu au fost inca identificate in mod clar de catre bancheri, care se multumesc sa puna situatia pe lipsa de dialog si pe... presa.
 
Conform unui sondaj recent efectuat de compania GfK, bancherii romani s-au situat pe penultimul loc, dupa politicieni, in topul celor mai putin de incredere categorii profesionale. Doar 28% dintre respondenti au considerat ca te poti increde in bancheri, cu 8 procente mai putin decat in 2009.
 
Pe de alta parte, bancherii romani stau prost la acest capitol, inclusiv in comparatie cu colegii lor din alte tari, avand in vedere ca la nivel international procentul de incredere s-a situat la 42%. "Principala provocare pentru noi, in viitorul apropiat, este sa recastigam increderea clientilor.

Integral in Curierul National

Ultimele stiri pe BankNews.ro: