Romanii renunta la bon fiscal pentru a cumpara alimentele mai ieftin
Data publicarii: 23-07-2010 | EconomieVanzarile de alimente au scazut cu 10% luna aceasta, odata cu majorarea TVA de la 19% la 24%, potrivit producatorilor care estimeaza ca tendinta se va accentua pana la 15%-20%.
"Sunt de fapt vanzari nedeclarate pentru care nu se plateste TVA, ceea ce inseamna ca ne indreptam spre o evaziune de 80%. Nu cred ca pentru 0,1 lei, cu cat s-a scumpit painea, oamenii au renuntat sa mai cumpere paine, cred ca prefera sa ia produsul mai ieftin, dintr-un magazin aprovizionat tot din piata neagra", a declarat Aurel Popescu, presedintele patronatului din industria panificatiei Rompan, la seminarul Mediafax Talks about Romanian Agriculture.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut