Vodafone, noul sponsor oficial al echipei nationale de fotbal
Data publicarii: 01-09-2006
Vodafone Romania devine partener oficial al Federatiei Romane de Fotbal (FRF) si sponsor oficial al echipei nationale de fotbal a Romaniei, in urma semnarii unui acord de sponsorizare cu FRF, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Intre 2006 - 2008, in perioada preliminariilor si in timpul Campionatului European de Fotbal, Euro 2008, Vodafone Romania va sprijini Federatia si Nationala de fotbal si va oferi clientilor sai continut unic din fotbal, prin Vodafone live!.
„Suntem onorati sa sustinem fotbalul romanesc si sa fim alaturi de echipa nationala in efortul acesteia de a obtine performante deosebite la nivel european. Parteneriatul cu Federatia Romana de Fotbal continua angajamentul nostru, de a-i aduce pe romani mai aproape de sporturile lor favorite, punandu-le la dispozitie continut unic din fotbal, pe telefonul mobil. Acest parteneriat se adauga sponsorizarii globale prin care grupul Vodafone a devenit Partener Oficial al UEFA Champions League, incepand din iulie 2006, pentru urmatorii trei ani, si care va oferi oportunitati unice clientilor nostri”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania.
Prin parteneriatul cu FRF, clientii Vodafone Romania vor putea urmari in direct pe telefonul mobil toate meciurile pe care echipa nationala de fotbal a Romaniei le va juca in tara. Pentru inceput, utilizatorii Vodafone live! vor putea urmari pe telefonul mobil partida Romania – Bulgaria, care va avea loc maine si va conta pentru calificarile la Euro 2008.
Clientii Vodafone Romania vor putea descarca din portalul Vodafone live! imagini cu jucatorii romani si antrenorii lor, videoclipuri cu momente memorabile din istoria Nationalei, precum si videoclipuri cu „secrete” de joc, de la cei mai buni fotbalisti romani ai tuturor timpurilor.
Acordul cu Federatia Romana de Fotbal include prezenta logo-ului Vodafone pe echipamentele de antrenament si prezentare ale membrilor Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, branding Vodafone in interiorul stadionului Echipei Nationale, precum si pe toate materialele de comunicare ale Federatiei.
Incepand din acest sezon, Vodafone Group este Partener Oficial si Retea Mobila Oficiala a UEFA Champions League. Prin acest parteneriat, Vodafone ofera clientilor sai din toata lumea continut din fotbal, incluzand pachete de videoclipuri cu cele mai importante momente din meciurile cupei UEFA si alerte de gol, de care fanii fotbalului se pot bucura prin serviciul Vodafone live! 3G.
Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., inregistra 6.735.094 de clienti, la data de 30 iunie 2006. Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre 186.8 de milioane de clienti din intreaga lume.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză