Bancile isi educa clientii, dupa ce i-au creditat cu usurinta

Data publicarii: 06-08-2010 | Finante-Banci

In ultimul an, mai multe campanii de educare au fost demarate de creditori bancari sau nebancari, intr-o tentativa de a-i face pe clienti sa inteleaga mai bine ofertele puse pe masa.

Tot mai multe institutii bancare si nebancare au inceput campanii de educare a actualilor si viitorilor posibili clienti, in legatura cu anumite produse pe care le au pe piata. Prin diferite programe sau brosuri, creditorii incearca sa creeze o viziune cat mai clara asupra ofertelor, dar sa si ofere solutii pentru o gestionare cat mai buna a banilor care intra intr-o gospodarie autohtona.

ABCdar bancar

De exemplu, Raiffeisen Bank a lansat al cincelea numar din ABCdarul bancar, numit "Cardul de cumparaturi - curs practic" care explica diferitele tipuri de carduri si detaliaza utilitatea cardului de cumparaturi.

Acest curs practic prezinta solutii pentru a va tine cheltuielile sub control, dar si sfaturi pentru situatii speciale, cum ar fi pierderea sau blocarea cardului.In momentul de fata, cele mai bune carduri de cumparaturi sunt considerate cele ale bancilor turcesti care activeaza pe piata romaneasca Credit Europe Bank si Garanti Bank. Desi au dobanzi ceva mai mari decat alte carduri de credit, aceste doua banci au printre cele mai multe parteneriate incheiate cu comerciantii din Romania, fapt care ar putea scuti cumparatorii de unele comisioane si taxe.

Integral in Evenimentul Zilei

 

Ultimele stiri pe BankNews.ro: