Bancile isi educa clientii, dupa ce i-au creditat cu usurinta
Data publicarii: 06-08-2010 | Finante-BanciIn ultimul an, mai multe campanii de educare au fost demarate de creditori bancari sau nebancari, intr-o tentativa de a-i face pe clienti sa inteleaga mai bine ofertele puse pe masa.
Tot mai multe institutii bancare si nebancare au inceput campanii de educare a actualilor si viitorilor posibili clienti, in legatura cu anumite produse pe care le au pe piata. Prin diferite programe sau brosuri, creditorii incearca sa creeze o viziune cat mai clara asupra ofertelor, dar sa si ofere solutii pentru o gestionare cat mai buna a banilor care intra intr-o gospodarie autohtona.
ABCdar bancar
De exemplu, Raiffeisen Bank a lansat al cincelea numar din ABCdarul bancar, numit "Cardul de cumparaturi - curs practic" care explica diferitele tipuri de carduri si detaliaza utilitatea cardului de cumparaturi.
Acest curs practic prezinta solutii pentru a va tine cheltuielile sub control, dar si sfaturi pentru situatii speciale, cum ar fi pierderea sau blocarea cardului.In momentul de fata, cele mai bune carduri de cumparaturi sunt considerate cele ale bancilor turcesti care activeaza pe piata romaneasca Credit Europe Bank si Garanti Bank. Desi au dobanzi ceva mai mari decat alte carduri de credit, aceste doua banci au printre cele mai multe parteneriate incheiate cu comerciantii din Romania, fapt care ar putea scuti cumparatorii de unele comisioane si taxe.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii