Bancile isi educa clientii, dupa ce i-au creditat cu usurinta
Data publicarii: 06-08-2010 | Finante-BanciIn ultimul an, mai multe campanii de educare au fost demarate de creditori bancari sau nebancari, intr-o tentativa de a-i face pe clienti sa inteleaga mai bine ofertele puse pe masa.
Tot mai multe institutii bancare si nebancare au inceput campanii de educare a actualilor si viitorilor posibili clienti, in legatura cu anumite produse pe care le au pe piata. Prin diferite programe sau brosuri, creditorii incearca sa creeze o viziune cat mai clara asupra ofertelor, dar sa si ofere solutii pentru o gestionare cat mai buna a banilor care intra intr-o gospodarie autohtona.
ABCdar bancar
De exemplu, Raiffeisen Bank a lansat al cincelea numar din ABCdarul bancar, numit "Cardul de cumparaturi - curs practic" care explica diferitele tipuri de carduri si detaliaza utilitatea cardului de cumparaturi.
Acest curs practic prezinta solutii pentru a va tine cheltuielile sub control, dar si sfaturi pentru situatii speciale, cum ar fi pierderea sau blocarea cardului.In momentul de fata, cele mai bune carduri de cumparaturi sunt considerate cele ale bancilor turcesti care activeaza pe piata romaneasca Credit Europe Bank si Garanti Bank. Desi au dobanzi ceva mai mari decat alte carduri de credit, aceste doua banci au printre cele mai multe parteneriate incheiate cu comerciantii din Romania, fapt care ar putea scuti cumparatorii de unele comisioane si taxe.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri