Noua imagine a Chinei costa 6,4 mld. dolari
Data publicarii: 09-08-2010 | InternationalAutoritatile chineze vor lansa pana la 1 octombrie 2010 in mass-media internationala o ampla campanie de propaganda pentru "noua imagine a tarii". In acest scop a fost angajata firma de specialitate Lintas si au fost alocate 6,4 mld. $. Se preconizeaza realizarea unui film de 15 min si a unui video-clip de 30 de sec, prin intermediul carora Bejing spera sa impuna noul "chip" al Chinei - acela de tara de succes, in plina dezvoltare si progresiva, cu o societate armonioasa si fericita.
Aceasta actiune de PR va fi insotita de puternice investitii in trei principale societati chineze de mass-media, menite sa amplifice capacitatea lor de expansiune si de influenta peste hotare. Este vorba de agentia oficiala de presa Xinhua, de cotidianul "Jemin Jibao" si de postul central de televi-ziune, CCTV. In afara granitelor Chinei, campania de propaganda va viza acele 28 de state ale lumii unde, potrivit unui ultim sondaj BBC, numai 38% din populatie au o parere pozitiva despre marele stat asiatic.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara