Posta Romana a lansat serviciul PostScan
Data publicarii: 10-08-2010 | ActualitateCompania Nationala (CN) Posta Romana isi completeaza portofoliul de produse oferite clientilor cu serviciul 'PostScan', prin care documentele prezentate de catre client la ghiseu pot fi scanate si transmise la adresa de e-mail indicata de acesta, informeaza compania.
Astfel, incepand de marti, 10 august, prin noul serviciu 'PostScan', pot fi preluate imagini de pe documentele originale sau copiile acestora, prezentate de catre client la oficiul postal, trecerea acestor imagini in format electronic si transmiterea lor la adresa de e-mail indicata de client.
Acest serviciu este disponibil in cele 550 de subunitati postale din reteaua VPN, dotate cu aparate multifunctionale.
Tariful fix aferent serviciului PostScan este de 2 lei pe pagina, din care 0,50 tariful de scanare si 1,5 lei costul de transmitere.
Documentele scanate pot fi prezentate atat alb-negru, cat si color si pot fi atat facturi, chitante si documente contabile, cat si documente personal/resurse umane (fise de pontaj, carti de munca, fise de instructaj), polite de asigurare, fise medicale, buletine de analize, registre si carti, chestionare, teste, rezultate examene, fise de instruire, reproducere harti, schite, planuri, desene, ziare, extrase de presa, etc.
Clientul poate accesa documentul scanat si la adresa, http://postscan.posta-romana.ro inscrisa pe factura, urmand sa completeze urmatoarele informatii: data prestarii, ora prestarii, oficiul postal, numarul facturii, ID web.
Posta Romana este operatorul national din domeniul serviciilor postale, avand drept actionar majoritar statul roman, reprezentat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), cu 75 la suta din pachetul de actiuni, si Fondul Proprietatea, cu 25 la suta din pachetul de actiuni.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025