Posta Romana a lansat serviciul PostScan
Data publicarii: 10-08-2010 | ActualitateCompania Nationala (CN) Posta Romana isi completeaza portofoliul de produse oferite clientilor cu serviciul 'PostScan', prin care documentele prezentate de catre client la ghiseu pot fi scanate si transmise la adresa de e-mail indicata de acesta, informeaza compania.
Astfel, incepand de marti, 10 august, prin noul serviciu 'PostScan', pot fi preluate imagini de pe documentele originale sau copiile acestora, prezentate de catre client la oficiul postal, trecerea acestor imagini in format electronic si transmiterea lor la adresa de e-mail indicata de client.
Acest serviciu este disponibil in cele 550 de subunitati postale din reteaua VPN, dotate cu aparate multifunctionale.
Tariful fix aferent serviciului PostScan este de 2 lei pe pagina, din care 0,50 tariful de scanare si 1,5 lei costul de transmitere.
Documentele scanate pot fi prezentate atat alb-negru, cat si color si pot fi atat facturi, chitante si documente contabile, cat si documente personal/resurse umane (fise de pontaj, carti de munca, fise de instructaj), polite de asigurare, fise medicale, buletine de analize, registre si carti, chestionare, teste, rezultate examene, fise de instruire, reproducere harti, schite, planuri, desene, ziare, extrase de presa, etc.
Clientul poate accesa documentul scanat si la adresa, http://postscan.posta-romana.ro inscrisa pe factura, urmand sa completeze urmatoarele informatii: data prestarii, ora prestarii, oficiul postal, numarul facturii, ID web.
Posta Romana este operatorul national din domeniul serviciilor postale, avand drept actionar majoritar statul roman, reprezentat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), cu 75 la suta din pachetul de actiuni, si Fondul Proprietatea, cu 25 la suta din pachetul de actiuni.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut