Bancile agata clienti pe Facebook si Twitter
Data publicarii: 11-08-2010 | Finante-BanciPe retelele de socializare si-au facut de putin timp prezenta si institutiile de finantare. Unele sunt mai "timide" si nu te bombardeaza cu mesaje, altele au scos deja artileria grea pe Facebook.
Retelele de socializare au devenit un mod tot mai popular de promovare in spatiul virtual. Dupa ce majoritatea institutiilor de presa, a persoanelor publice si companiilor si-au facut conturi pe Facebook, Twitter sau Linked In (site profesional), cele mai importante 14 banci de pe piata romaneasca si-au facut si ele simtita prezenta in acest mediu de comunicare.
Alpha Bank, BRD, Libra Bank sau Banca Transilvania sunt doar cateva dintre institutiile de credit care si-au creat conturi de Facebook in ultimul an, alte zece completand lista bancilor care "socializeaza" on-line.
Cum cele mai recente statistici arata ca numarul utilizatorilor de Facebook din Romania este in continua crestere, depasind 1,5 milioane la inceputul lunii august, interesul institutiilor de finantare pentru acest mod de a interactiona cu clientii (actuali sau posibili) este, de asemenea, in crestere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri