Bancile agata clienti pe Facebook si Twitter

Data publicarii: 11-08-2010 | Finante-Banci

Pe retelele de socializare si-au facut de putin timp prezenta si institutiile de finantare. Unele sunt mai "timide" si nu te bombardeaza cu mesaje, altele au scos deja artileria grea pe Facebook.

Retelele de socializare au devenit un mod tot mai popular de promovare in spatiul virtual. Dupa ce majoritatea institutiilor de presa, a persoanelor publice si companiilor si-au facut conturi pe Facebook, Twitter sau Linked In (site profesional), cele mai importante 14 banci de pe piata romaneasca si-au facut si ele simtita prezenta in acest mediu de comunicare.

Alpha Bank, BRD, Libra Bank sau Banca Transilvania sunt doar cateva dintre institutiile de credit care si-au creat conturi de Facebook in ultimul an, alte zece completand lista bancilor care "socializeaza" on-line.

Cum cele mai recente statistici arata ca numarul utilizatorilor de Facebook din Romania este in continua crestere, depasind 1,5 milioane la inceputul lunii august, interesul institutiilor de finantare pentru acest mod de a interactiona cu clientii (actuali sau posibili) este, de asemenea, in crestere.

Integral in Evenimentul Zilei