MDRT vrea sa incheie un parteneriat cu Facebook pentru promovarea turismului romanesc
Data publicarii: 13-08-2010 | TurismReprezentanti ai Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) s-au intalnit joi cu unul din oficialii Facebook, Mark Cowan, pentru a analiza modul in care platforma si aplicatiile Facebook pot ajuta la promovarea turismului romanesc, a anuntat ministerul.
Astfel, in cadrul intalnirii au fost analizate perspective de colaborare in cadrul unui parteneriat strategic in domeniul marketingului intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Facebook.
"Echipa Facebook este incantata de posibilitatea de a fi implicata in acest proiect. Credem ca legatura creata intre utilizatori si brand, prin social advocacy, va crea un mesaj extrem de puternic in cadrul platformei Facebook", a declarat Mark Cowan.
Reprezentantul Facebook a subliniat ca un parteneriat cu o institutie guvernamentala constituie o noutate si pentru companie, sperand ca experienta dobandita in campaniile comerciale derulate prin intermediul acestei platforme sa poata fi folosita in campaniile viitoare de promovare a Romaniei ca destinatie turistica.
Brandul turistic al tarii a fost lansat pe 29 iulie la Shanghai, in China, la Expo 2010. Chiar in ziua lansarii, in mass-media a fost remarcata asemanarea dintre frunza din noul logo de promovare turistica a Romaniei si logo-ul unui proiect de transport international. Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat in legatura cu zvonurile aparute privind plagiatul logo-ului ca intreg conceptul a fost cumparat cu toate drepturile de autor si ca situatia este legala.
Si realizatorul brandului, asocierea THR/TNS, a precizat la solicitarea MDRT ca brandul de turism al Romaniei si toate componentele sale sunt creatii proprii si, ca urmare, trebuie considerate originale.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut