80 la suta dintre femei isi mint partenerii cu privire la cumparaturi
Data publicarii: 20-08-2010 | DiverseOpt din zece femei recunosc ca, inainte de a ajunge acasa de la cumparaturi, rup eticheta de pe articolele vestimentare achizitionate, pentru a ascunde fata de partenerii de viata pretul real al acestora. In plus, atunci cand "dau socoteala" cu privire la banii cheltuiti pentru haine, aproape de fiecare data spun un pret chiar si cu jumatate mai mic fata de cel real.
Un studiu recent realizat de Gocompare.com si la care au participat 3.000 de persoane arata ca foarte multe femei din intreaga lume incearca sa ascunda fata de parteneri cati bani cheltuiesc in realitate pentru haine, incaltaminte si accesorii. Acelasi raport evidentiaza ca doua treimi dintre femei au tendinta de a-si descrie noua achizitie ca pe "un adevarat chilipir", in timp ce altele pretind ca au cumparat "de la reduceri".
In aceeasi ordine de idei, un sfert dintre repondente recunosc ca obisnuiesc sa isi ascunda prin garderoba hainele recent cumparate, pentru ca, ulterior, sa pretinda ca nu sunt noi, ci ca au fost cumparate cu mult timp in urma.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri