Romanii nu mai au bani pentru igiena, curatenia casei si bere
Data publicarii: 02-09-2010 | ActualitatePiata deodorantelor s-a prabusit cu 21 la suta. Pentru prima data in ultimii zece ani, au scazut vanzarile la bunuri de larg consum. Pe fondul crizei, romanii au taiat din cheltuieli, pentru a face economie. Cele mai afectate au fost vanzarile de deodorante, bunuri de utilitate casnica, dar si cele de sucuri carbogazoase sau bere.
Consumul casnic de bunuri de larg consum a scazut in primul semestru cu 4%, in moneda nationala, comparativ cu aceeasi perioada din 2009, produsele de ingrijire personala si cele pentru curatenia locuintei fiind cele mai afectate, potrivit unui studiu realizat de GfK.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private