Ofertele speciale, singura arma a firmelor din turism impotriva falimentului
Data publicarii: 06-09-2010 | TurismReducerea salariilor in sectorul public si majorarea TVA au afectat vanzarile agentiilor de turism.
Ofertele speciale de genul "platesti cinci nopti si stai sapte" sau "inscrieri timpurii" au mentinut pe linia de plutire agentiile de turism in acest an, este de parere Alin Burcea, prim-vicepresedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT). El spune ca taierea cu 25% a salariilor in sectorul public, majorarea TVA de la 19% la 24% si neimplicarea Ministerului Turismului in promovarea turismului intern au contribuit la reducerea vanzarilor de sejururi de catre agentiile de turism.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut