Astra vinde la pachet asigurari de viata si de sanatate
Data publicarii: 13-09-2010 | Finante-BanciAstra, cea mai mare companie din piata asigurarilor dupa primul semestru, incearca sa isi creasca vanzarile pe segmentul asigurarilor de viata, oferindu-le clientilor care incheie o astfel de asigurare si o polita de sanatate gratuita, fie pentru ei, fie pentru copiii lor. De asemenea, clientii beneficiaza de o reducere de 10% pana la 15% a tarifului pentru asigurarea de sanatate care acopera intreaga familie. Promotia se desfasoara pana la sfarsitul lunii septembrie.
Astra, controlata de omul de afaceri Dan Adamescu, s-a dezvoltat in ultimii ani in special pe segmentul asigurarilor generale si mai putin pe cel al asiguararilor de viata, care reprezinta doar cateva procente din portofoliul total al companiei. Primele brute subscrise de Astra in primul semestru din acest an s-au ridicat la 575 de milioane de lei, in crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care intreaga piata de asigurari scade. Compania a accelerat in principal pe segmentul asigurarilor auto RCA (raspundere civila obligatorie), dar a scazut usor pe segmentul Casco si cel al asigurarilor de locuinte.
Astra, controlata de omul de afaceri Dan Adamescu, s-a dezvoltat in ultimii ani in special pe segmentul asigurarilor generale si mai putin pe cel al asiguararilor de viata, care reprezinta doar cateva procente din portofoliul total al companiei. Primele brute subscrise de Astra in primul semestru din acest an s-au ridicat la 575 de milioane de lei, in crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care intreaga piata de asigurari scade. Compania a accelerat in principal pe segmentul asigurarilor auto RCA (raspundere civila obligatorie), dar a scazut usor pe segmentul Casco si cel al asigurarilor de locuinte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an