Lipsa drumurilor ii alunga pe investitori
Data publicarii: 15-09-2010 | EconomieRomania are de pierdut din cauza calitatii nesatisfacatoare a infrastructurii de transport, precum si a numarului foarte mic de kilometri de autostrazi, respectiv 321 de kilometri.
"Problema transporturilor este nu numai una importanta, ci una vitala pentru dezvoltarea economica a Romaniei si pentru iesirea acesteia din criza", a spus Bruno Roche, presedintele Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Franceze in Romania (CCIFER), potrivit Agerpres. Oficialul a subliniat ca intarzierea rezolvarii problemei infrastructurii de transport poate permite altor tari, cum ar fi Serbia sau Ungaria, sa propuna rute alternative, pentru ca au o retea mai buna de autostrazi.
Bruno Roche a spus ca momentan nu se pune problema ca investitorii francezi sa paraseasca Romania pentru a construi obiective in Serbia, pentru ca Romania este o piata incomparabil mai mare si pentru ca francofonia ii face pe francezi sa se simta bine in Romania. Ca sursa de finantare pentru noile autostrazi, presedintele CCIFER a sugerat parteneriatul public-privat, care functioneaza in toate tarile UE. "In Franta, avem 6.500 km de autostrazi, iar 95% dintre ele sunt concesionate. Oamenii sunt dispusi sa plateasca pentru a calatori mai bine. Daca pleci cu masina de la Bucuresti la Paris, ai nevoie de 24 de ore, dintre care 12 pana ajungi la Arad."
                			
		
		
		
		
		
"Problema transporturilor este nu numai una importanta, ci una vitala pentru dezvoltarea economica a Romaniei si pentru iesirea acesteia din criza", a spus Bruno Roche, presedintele Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Franceze in Romania (CCIFER), potrivit Agerpres. Oficialul a subliniat ca intarzierea rezolvarii problemei infrastructurii de transport poate permite altor tari, cum ar fi Serbia sau Ungaria, sa propuna rute alternative, pentru ca au o retea mai buna de autostrazi.
Bruno Roche a spus ca momentan nu se pune problema ca investitorii francezi sa paraseasca Romania pentru a construi obiective in Serbia, pentru ca Romania este o piata incomparabil mai mare si pentru ca francofonia ii face pe francezi sa se simta bine in Romania. Ca sursa de finantare pentru noile autostrazi, presedintele CCIFER a sugerat parteneriatul public-privat, care functioneaza in toate tarile UE. "In Franta, avem 6.500 km de autostrazi, iar 95% dintre ele sunt concesionate. Oamenii sunt dispusi sa plateasca pentru a calatori mai bine. Daca pleci cu masina de la Bucuresti la Paris, ai nevoie de 24 de ore, dintre care 12 pana ajungi la Arad."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
 Print
 Print