De ce le este frica romanilor sa cumpere de pe internet
Data publicarii: 17-09-2010 | IT&CMai mult de noua din zece romani sunt reticenti sa cumpere produse de pe internet sau prin intermediul telefonului mobil, din cauza ca le este frica sa divulge datele personale, arata un studiu publicat de compania de audit si consultanta KPMG.
La fel ca in Romania, peste 90% din respondentii sondajului din Coreea de Sud, Franta, Africa de Sud, Slovacia, Brazilia, Rusia, India si China s-au declarat serios ingrijorati in legatura cu riscul expunerii datelor cu caracter personal. Temerile au crescut fata de acum un an si jumatate, spun reprezentantii KPMG.
Integral in EVZ.RO
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri