SIVECO Romania a lansat Modulul de Management Financiar al Proiectelor
Data publicarii: 17-09-2010 | IT&CSIVECO Romania a lansat Modulul de Management Financiar al Proiectelor, care vine in sprijinul institutiilor care acceseaza curent fonduri structurale si care trebuie sa respecte rigorile impuse de finantatori, a anuntat vineri compania.
Modulul se bazeaza pe componentele SIVECO Applications 2011, solutia de gestiune a afacerilor a companiei SIVECO Romania, si se adreseaza organizatiilor care deruleaza proiecte finantate din fonduri europene, indiferent daca au implementat sau nu sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2011.
"Modulul gestioneaza fluxul de inregistrare, prelucrare si raportare a proiectelor contractate. Aceasta inseamna inregistrarea tuturor informatiilor privind derularea proiectului in timp real si accesul la acestea, inregistrarea proiectelor pe un flux unic de prelucrare a datelor, realizarea raportarilor privind stadiul fiecarui proiect,
generarea de rapoarte conform legislatiei in domeniul acordarii fondurilor structurale, si anume: Cererea de rambursare, Raportul tehnico-financiar, Evidenta cheltuielilor, Graficul estimativ privind depunerea cererilor de rambursare, posibilitatea dezvoltarii de noi rapoarte pe parcursul derularii proiectului", se arata in comunicat.
Totodata, modulul interactioneaza cu mai multe componente SIVECO Applications 2011, cum ar fi Componenta Managementul Contractelor, Componenta Managementul Achizitiilor, Componenta Managementul Salarizarii, Componenta Managementul Financiar Contabil, Componenta Managementul Mijloacelor Fixe si al Obiectelor de Inventar, Componenta Managementul Bugetelor. In functie de complexitatea proiectului, sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2011 permite utilizarea tuturor componentelor.
"Modulul de Management Financiar al Proiectelor vine in sprijinul organizatiilor neguvernamentale, companiilor private, institutiilor publice eligibile pentru finantarile structurale si in special al coordonatorilor de proiecte si al personalului cu responsabilitati in realizarea si managementul financiar al proiectelor", a declarat directorul SIVECO Applications 2011, dinn cadrul SIVECO Romania, Lacramioara Barseti.
Infiintata la inceputul anului 1992, SIVECO Romania are o cota din piata romaneasca de EAS de 21,2% si de 8% din cea de servicii IT. Compania implementeaza solutiile sale la peste 1.300 de clienti, atat institutii publice importante, cat si companii private de referinta.
SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din Romania (AmCham, ANIS, ARIES, AOAR, ANIAP) si internationale (Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG, Integrating Healthcare Enterprise - IHE, Networked European Software and Services Initiative - NESSI) si a aderat la
importante initiative globale, precum UNPD Global Compact, WEF Transparency si PACI (Partnership Against Corruption Intiative).
Modulul se bazeaza pe componentele SIVECO Applications 2011, solutia de gestiune a afacerilor a companiei SIVECO Romania, si se adreseaza organizatiilor care deruleaza proiecte finantate din fonduri europene, indiferent daca au implementat sau nu sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2011.
"Modulul gestioneaza fluxul de inregistrare, prelucrare si raportare a proiectelor contractate. Aceasta inseamna inregistrarea tuturor informatiilor privind derularea proiectului in timp real si accesul la acestea, inregistrarea proiectelor pe un flux unic de prelucrare a datelor, realizarea raportarilor privind stadiul fiecarui proiect,
generarea de rapoarte conform legislatiei in domeniul acordarii fondurilor structurale, si anume: Cererea de rambursare, Raportul tehnico-financiar, Evidenta cheltuielilor, Graficul estimativ privind depunerea cererilor de rambursare, posibilitatea dezvoltarii de noi rapoarte pe parcursul derularii proiectului", se arata in comunicat.
Totodata, modulul interactioneaza cu mai multe componente SIVECO Applications 2011, cum ar fi Componenta Managementul Contractelor, Componenta Managementul Achizitiilor, Componenta Managementul Salarizarii, Componenta Managementul Financiar Contabil, Componenta Managementul Mijloacelor Fixe si al Obiectelor de Inventar, Componenta Managementul Bugetelor. In functie de complexitatea proiectului, sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2011 permite utilizarea tuturor componentelor.
"Modulul de Management Financiar al Proiectelor vine in sprijinul organizatiilor neguvernamentale, companiilor private, institutiilor publice eligibile pentru finantarile structurale si in special al coordonatorilor de proiecte si al personalului cu responsabilitati in realizarea si managementul financiar al proiectelor", a declarat directorul SIVECO Applications 2011, dinn cadrul SIVECO Romania, Lacramioara Barseti.
Infiintata la inceputul anului 1992, SIVECO Romania are o cota din piata romaneasca de EAS de 21,2% si de 8% din cea de servicii IT. Compania implementeaza solutiile sale la peste 1.300 de clienti, atat institutii publice importante, cat si companii private de referinta.
SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din Romania (AmCham, ANIS, ARIES, AOAR, ANIAP) si internationale (Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG, Integrating Healthcare Enterprise - IHE, Networked European Software and Services Initiative - NESSI) si a aderat la
importante initiative globale, precum UNPD Global Compact, WEF Transparency si PACI (Partnership Against Corruption Intiative).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri