Care sunt cele mai valoroase branduri din lume
Data publicarii: 17-09-2010 | Diverse
Coca-Cola este cel mai valoros brand din lume, potrivit studiului "Best Global Brands" realizat de Interbrand, liderul international in consultanta de brand.
Cu o valoare de peste 70 mld. dolari (54 mld. euro), Coca-Cola ramane liderul incontestabil al acestui clasament si anul acesta, fiind urmat in top de IBM, cel mai mare furnizor de servicii IT din lume, a carui valoare de brand se apropie de 65 de miliarde de dolari. De altfel, primele trei pozitii din ierarhie nu au suferit modificari fata de anul trecut, astfel ca locul al treilea este ocupat in continuare de Microsoft, gigantul software.
Cu o valoare de peste 70 mld. dolari (54 mld. euro), Coca-Cola ramane liderul incontestabil al acestui clasament si anul acesta, fiind urmat in top de IBM, cel mai mare furnizor de servicii IT din lume, a carui valoare de brand se apropie de 65 de miliarde de dolari. De altfel, primele trei pozitii din ierarhie nu au suferit modificari fata de anul trecut, astfel ca locul al treilea este ocupat in continuare de Microsoft, gigantul software.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday