Rolls Royce a deschis la Bucuresti primul service din Europa de Est
Data publicarii: 21-09-2010 | AutoRolls Royce a deschis la Bucuresti primul service din Europa de Est, tinand cont de dezvoltarea pietei auto, care va conduce la dezvoltarea grupului tinta al companiei, reprezentat de persoanele foarte bogate, a declarat luni directorul de comunicare al Rolls-Royce Europa, Frank Tiemann.
"Au fost doua aspecte care au stat la baza acestei decizii. Un aspect este reprezentat de dezvoltarea pietei auto in general, deci si de dezvoltarea grupului nostru tinta de clienti, ceea ce inseamna ca numarul de clienti creste. Compania de consultanta Capgemini a estimat ca acest sector de clienti va creste in fiecare an cu 8%, ceea ce inseamna o crestere a numarului de persoane care sunt foarte bogate. Al doilea aspect al acestei decizii a fost ca Rolls-Royce a avut tot timpul parte de vremuri bune si a putut sa ofere doua modele distincte in acelasi timp, lucru care s-a intamplat prima data in 1924, deci in urma cu mai bine de 80 de ani", a declarat, pentru The Money Channel, Frank Tiemann.
Acesta a mentionat ca vanzarile Rolls-Royce au crescut semnificativ in acest an.
"Piata europeana a jucat un rol extrem de stabil in acest context. Anul trecut, in al doilea an al crizei financiare, in Europa am vandut tot atatea masini cat am vandut si in anul-record 2008. Deci Europa este o piata stabila. In acest an, chiar ne-am dublat vanzarile. O piata in crestere presupune sa fii aproape de clienti si tocmai de aceea credem ca am ales exact momentul ideal", a precizat Tiemann.
Grupul britanic Rolls-Royce a raportat o crestere de 4% a profitului inainte de plata taxelor in 2009, la 915 milioane lire (circa 1 miliard euro), pe fondul majorarii numarului de comenzi.
"Au fost doua aspecte care au stat la baza acestei decizii. Un aspect este reprezentat de dezvoltarea pietei auto in general, deci si de dezvoltarea grupului nostru tinta de clienti, ceea ce inseamna ca numarul de clienti creste. Compania de consultanta Capgemini a estimat ca acest sector de clienti va creste in fiecare an cu 8%, ceea ce inseamna o crestere a numarului de persoane care sunt foarte bogate. Al doilea aspect al acestei decizii a fost ca Rolls-Royce a avut tot timpul parte de vremuri bune si a putut sa ofere doua modele distincte in acelasi timp, lucru care s-a intamplat prima data in 1924, deci in urma cu mai bine de 80 de ani", a declarat, pentru The Money Channel, Frank Tiemann.
Acesta a mentionat ca vanzarile Rolls-Royce au crescut semnificativ in acest an.
"Piata europeana a jucat un rol extrem de stabil in acest context. Anul trecut, in al doilea an al crizei financiare, in Europa am vandut tot atatea masini cat am vandut si in anul-record 2008. Deci Europa este o piata stabila. In acest an, chiar ne-am dublat vanzarile. O piata in crestere presupune sa fii aproape de clienti si tocmai de aceea credem ca am ales exact momentul ideal", a precizat Tiemann.
Grupul britanic Rolls-Royce a raportat o crestere de 4% a profitului inainte de plata taxelor in 2009, la 915 milioane lire (circa 1 miliard euro), pe fondul majorarii numarului de comenzi.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025