Rolls Royce a deschis la Bucuresti primul service din Europa de Est
Data publicarii: 21-09-2010 | AutoRolls Royce a deschis la Bucuresti primul service din Europa de Est, tinand cont de dezvoltarea pietei auto, care va conduce la dezvoltarea grupului tinta al companiei, reprezentat de persoanele foarte bogate, a declarat luni directorul de comunicare al Rolls-Royce Europa, Frank Tiemann.
"Au fost doua aspecte care au stat la baza acestei decizii. Un aspect este reprezentat de dezvoltarea pietei auto in general, deci si de dezvoltarea grupului nostru tinta de clienti, ceea ce inseamna ca numarul de clienti creste. Compania de consultanta Capgemini a estimat ca acest sector de clienti va creste in fiecare an cu 8%, ceea ce inseamna o crestere a numarului de persoane care sunt foarte bogate. Al doilea aspect al acestei decizii a fost ca Rolls-Royce a avut tot timpul parte de vremuri bune si a putut sa ofere doua modele distincte in acelasi timp, lucru care s-a intamplat prima data in 1924, deci in urma cu mai bine de 80 de ani", a declarat, pentru The Money Channel, Frank Tiemann.
Acesta a mentionat ca vanzarile Rolls-Royce au crescut semnificativ in acest an.
"Piata europeana a jucat un rol extrem de stabil in acest context. Anul trecut, in al doilea an al crizei financiare, in Europa am vandut tot atatea masini cat am vandut si in anul-record 2008. Deci Europa este o piata stabila. In acest an, chiar ne-am dublat vanzarile. O piata in crestere presupune sa fii aproape de clienti si tocmai de aceea credem ca am ales exact momentul ideal", a precizat Tiemann.
Grupul britanic Rolls-Royce a raportat o crestere de 4% a profitului inainte de plata taxelor in 2009, la 915 milioane lire (circa 1 miliard euro), pe fondul majorarii numarului de comenzi.
"Au fost doua aspecte care au stat la baza acestei decizii. Un aspect este reprezentat de dezvoltarea pietei auto in general, deci si de dezvoltarea grupului nostru tinta de clienti, ceea ce inseamna ca numarul de clienti creste. Compania de consultanta Capgemini a estimat ca acest sector de clienti va creste in fiecare an cu 8%, ceea ce inseamna o crestere a numarului de persoane care sunt foarte bogate. Al doilea aspect al acestei decizii a fost ca Rolls-Royce a avut tot timpul parte de vremuri bune si a putut sa ofere doua modele distincte in acelasi timp, lucru care s-a intamplat prima data in 1924, deci in urma cu mai bine de 80 de ani", a declarat, pentru The Money Channel, Frank Tiemann.
Acesta a mentionat ca vanzarile Rolls-Royce au crescut semnificativ in acest an.
"Piata europeana a jucat un rol extrem de stabil in acest context. Anul trecut, in al doilea an al crizei financiare, in Europa am vandut tot atatea masini cat am vandut si in anul-record 2008. Deci Europa este o piata stabila. In acest an, chiar ne-am dublat vanzarile. O piata in crestere presupune sa fii aproape de clienti si tocmai de aceea credem ca am ales exact momentul ideal", a precizat Tiemann.
Grupul britanic Rolls-Royce a raportat o crestere de 4% a profitului inainte de plata taxelor in 2009, la 915 milioane lire (circa 1 miliard euro), pe fondul majorarii numarului de comenzi.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday