Replici intre Bancpost si clientii nemultumiti
Data publicarii: 30-09-2010 | Finante-BanciDialogul dintre clientii nemultumiti ai Bancpost, la nivel de grup, si presedintele bancii, Mihai Bogza, a ajuns sa fie purtat prin intermediul presei.
Bancherul a raspuns ieri, intr-un interviu acordat Mediafax, unui comunicat de presa publicat de clientii bancii, care acuzau Bancpost de lipsa de transparenta in aplicarea Ordonantei 50/2010, ca reactie la declaratiile lui Bogza din editia de marti a ZF ("Bogza, Bancpost: Clientii care vor sa dea bancile in judecata sa nu se astepte sa primeasca ajutor"), prin care atentiona ca debitorii care merg in justitie impotriva bancilor si le fac reclama negativa vor avea dificultati in viitor la obtinerea unor facilitati sau chiar a unor noi imprumuturi.
La fel ca in cazul altor banci, clientii nemultumiti ai Bancpost au constituit un grup pe internet, care numara circa 850 de membri. "Niciunul dintre membrii grupului nu poate fi facut responsabil de reclama negativa, deoarece actiunile grupului vin ca raspuns la actiunile bancii. Banca este responsabila de publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece aceasta institutie promoveaza abuzurile si nerespectarea clientilor", potrivit comunicatului emis de grupul clientilor Bancpost, citat de Mediafax.
Bancherul a raspuns ieri, intr-un interviu acordat Mediafax, unui comunicat de presa publicat de clientii bancii, care acuzau Bancpost de lipsa de transparenta in aplicarea Ordonantei 50/2010, ca reactie la declaratiile lui Bogza din editia de marti a ZF ("Bogza, Bancpost: Clientii care vor sa dea bancile in judecata sa nu se astepte sa primeasca ajutor"), prin care atentiona ca debitorii care merg in justitie impotriva bancilor si le fac reclama negativa vor avea dificultati in viitor la obtinerea unor facilitati sau chiar a unor noi imprumuturi.
La fel ca in cazul altor banci, clientii nemultumiti ai Bancpost au constituit un grup pe internet, care numara circa 850 de membri. "Niciunul dintre membrii grupului nu poate fi facut responsabil de reclama negativa, deoarece actiunile grupului vin ca raspuns la actiunile bancii. Banca este responsabila de publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece aceasta institutie promoveaza abuzurile si nerespectarea clientilor", potrivit comunicatului emis de grupul clientilor Bancpost, citat de Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii