Replici intre Bancpost si clientii nemultumiti
Data publicarii: 30-09-2010 | Finante-BanciDialogul dintre clientii nemultumiti ai Bancpost, la nivel de grup, si presedintele bancii, Mihai Bogza, a ajuns sa fie purtat prin intermediul presei.
Bancherul a raspuns ieri, intr-un interviu acordat Mediafax, unui comunicat de presa publicat de clientii bancii, care acuzau Bancpost de lipsa de transparenta in aplicarea Ordonantei 50/2010, ca reactie la declaratiile lui Bogza din editia de marti a ZF ("Bogza, Bancpost: Clientii care vor sa dea bancile in judecata sa nu se astepte sa primeasca ajutor"), prin care atentiona ca debitorii care merg in justitie impotriva bancilor si le fac reclama negativa vor avea dificultati in viitor la obtinerea unor facilitati sau chiar a unor noi imprumuturi.
La fel ca in cazul altor banci, clientii nemultumiti ai Bancpost au constituit un grup pe internet, care numara circa 850 de membri. "Niciunul dintre membrii grupului nu poate fi facut responsabil de reclama negativa, deoarece actiunile grupului vin ca raspuns la actiunile bancii. Banca este responsabila de publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece aceasta institutie promoveaza abuzurile si nerespectarea clientilor", potrivit comunicatului emis de grupul clientilor Bancpost, citat de Mediafax.
Bancherul a raspuns ieri, intr-un interviu acordat Mediafax, unui comunicat de presa publicat de clientii bancii, care acuzau Bancpost de lipsa de transparenta in aplicarea Ordonantei 50/2010, ca reactie la declaratiile lui Bogza din editia de marti a ZF ("Bogza, Bancpost: Clientii care vor sa dea bancile in judecata sa nu se astepte sa primeasca ajutor"), prin care atentiona ca debitorii care merg in justitie impotriva bancilor si le fac reclama negativa vor avea dificultati in viitor la obtinerea unor facilitati sau chiar a unor noi imprumuturi.
La fel ca in cazul altor banci, clientii nemultumiti ai Bancpost au constituit un grup pe internet, care numara circa 850 de membri. "Niciunul dintre membrii grupului nu poate fi facut responsabil de reclama negativa, deoarece actiunile grupului vin ca raspuns la actiunile bancii. Banca este responsabila de publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece aceasta institutie promoveaza abuzurile si nerespectarea clientilor", potrivit comunicatului emis de grupul clientilor Bancpost, citat de Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut