Industria turismului se adapeaza usor noilor realitati economice
Data publicarii: 07-10-2010 | Turism
Cifrele de la sfarsitul acestui sezon estival arata o crestere semnificativa a numarului de turisti care au ales vacante in Turcia si Egipt cu compania Tez Tour, in ciuda crizei economice, a puterii de cumparare in scadere a romanilor si a previziunilor nefaste de la inceputul anului.
80% dintre turisti aleg pachetele de 5 stele, 17% pe cele de 4 stele si 3% aleg pachetele de 3 stele. In general, turistii care merg la 5 stele prefera sa stea pe plaja iar cei care merg la 4 sau 3 stele fac excursii in alte regiuni.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall