Industria turismului se adapeaza usor noilor realitati economice
Data publicarii: 07-10-2010 | Turism
Cifrele de la sfarsitul acestui sezon estival arata o crestere semnificativa a numarului de turisti care au ales vacante in Turcia si Egipt cu compania Tez Tour, in ciuda crizei economice, a puterii de cumparare in scadere a romanilor si a previziunilor nefaste de la inceputul anului.
80% dintre turisti aleg pachetele de 5 stele, 17% pe cele de 4 stele si 3% aleg pachetele de 3 stele. In general, turistii care merg la 5 stele prefera sa stea pe plaja iar cei care merg la 4 sau 3 stele fac excursii in alte regiuni.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri