Ce face Erste ca sa mareasca productivitatea angajatilor BCR
Data publicarii: 08-10-2010 | Finante-BanciMajorarea numarului de produse vandute de un angajat si a numarului saptamanal de intalniri cu clientii sunt doua dintre tintele programului de crestere a eficientei fortei de vanzari pe care austriecii de la Erste au inceput sa-l aplice la BCR, cea mai mare banca locala dupa active.
Martin Skopek, fost vicepresedinte executiv pe retail al BCR, in prezent membru al board-ului Erste responsabil cu retailul pe grup, spune ca proiectul a dat deja rezultate in primele sase luni de aplicare: numarul mediu de produse vandute saptamanal de un consilier de clientela de la BCR a crescut de la 3,4 la inceputul implementarii proiectului la 5,5 la final.
Martin Skopek, fost vicepresedinte executiv pe retail al BCR, in prezent membru al board-ului Erste responsabil cu retailul pe grup, spune ca proiectul a dat deja rezultate in primele sase luni de aplicare: numarul mediu de produse vandute saptamanal de un consilier de clientela de la BCR a crescut de la 3,4 la inceputul implementarii proiectului la 5,5 la final.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an