BCR lanseaza un nou card premium - Powercard Gold
Data publicarii: 18-10-2010 | Finante-Banci
Cardul de credit Gold in lei este emis atat sub sigla MasterCard cat si Visa
Powercard Gold BCR este un card de credit cu utilizare internationala, cu
perioada de gratie de pana la 53 de zile, avand o valabilitate de 3 ani
Cardul beneficiaza de o linie de credit ce variaza intre 10.000 si 100.000 lei
Banca Comerciala Romana (BCR) lanseaza un nou card de credit Gold in lei emis atat sub sigla MasterCard cat si Visa care va satisface si cele mai exigente nevoi ale clientilor - Powercard Gold BCR. "Prin lansarea acestui nou produs facem inca un pas in dezvoltarea brandului Powercard BCR. Ne propunem dezvoltarea unui brand unic, puternic, transparent. Powercard Gold se adreseaza in special segmentului de clienti cu venituri ridicate si cu o utilizare frecventa a cardurilor de credit in intreaga lume. Nevoia de a veni pe piata cu un astfel de produs am observat-o chiar din comportamentul de utilizare ai detinatorilor cardului de credit standard Powercard BCR", a declarat Igor Zganjer, director executiv Directia Carduri BCR.
Powercard Gold BCR este un card de credit in lei cu utilizare internationala, cu perioada de gratie de pana la 53 de zile, avand o valabilitate de 3 ani. Posesorul cardului beneficiaza de o linie de credit intre 10.000 si 100.000 lei. Acest card poate fi obtinut atat pe baza veniturilor cat si prin garantarea acestuia cu un depozit colateral deschis la BCR.
Powercard Gold BCR ofera detinatorilor avantaje deosebite atat in sfera sigurantei - avand incorporata tehnologia CIP - cat si a beneficiilor suplimentare oferite detinatorilor acestui card, cum ar fi:
• acces gratuit in salonul business Lounge Otopeni - atat pentru detinatorul de card cat si pentru un invitat al acestuia
• invitatie pentru 2 persoane cu acces gratuit la un "Sunday Brunch" in restaurantul Cafe Theatro din cadrul Hotelului Novotel Bucuresti
• asigurare de protectie a cumparaturilor (de ex: la achizitionarea unui laptop in valoare de 4.000 ron achitati cu cardul de credit Powercard Gold, si deteriorat din neglijenta posesorului in termen de 100 zile de la cumparare, valoarea acestuia va fi despagubita integral prin intermediul acestei asigurari )
• asigurare complexa pentru calatoriile in strainatate (ce include asigurare medicala in valoare de maxim 15.000 euro, asigurarea de pierdere sau distrugere a bagajelor, asigurarea de intarziere a mijlocului de transport, asigurarea documentelor si altele); reduceri de pana la 25% la partenerii BCR (lista partenerilor se regaseste la sectiunea Parteneri pe www.powercard.ro); puncte de loialitate obtinute automat si transformate apoi in bani pentru tranzactiile efectuate la orice comerciant din tara, strainatate sau pe internet.
Din punct de vedere al costurilor, putem mentiona comisionul de emitere al cardului principal in valoare de 100 ron in timp ce comisionul de emitere a cardurilor suplimentare este 0. Marja fixa de dobanda considerata in formula pentru tranzactiile efectuate cu acest card de credit va fi de 10,5% peste indicele ROBOR 3M, ceea ce pana la data de 3 ianuarie 2011 reprezinta pentru client o dobanda finala de 17,26%.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri