Clientii au acces online non-stop la consultanti Citibank Romania
Data publicarii: 19-10-2010 | Finante-Banci
Citibank este prima banca din Romania care ofera utilizatorilor posibilitatea de a discuta online 24/7 cu consultanti ai bancii despre conditiile contractarii unui credit de nevoi personale.
Vizitatorii online pot accesa banner-ul disponibil pe o serie de pagini web specializate, dar si pe website-ul Citibank Romania pentru a initia o conversatie cu consultantii bancii. Aplicatia de chat de pe site poate fi accesata prin completarea unui formular cu informatii de baza precum numele, adresa de e-mail si numarul de telefon. In continuare, utilizatorul este conectat cu specialistii disponibili, care sunt notificati in legatura cu fiecare discutie initiata. Principalul beneficiu oferit de acest sistem este acela ca vizitatorii pot adresa intrebari specifice privind creditele de nevoi personale. Ulterior, pe baza informatiilor primite, au posibilitatea de a solicita consultantului completarea aplicatiei online, urmand ca decizia bancii sa fie comunicata in 24 de ore.
De asemenea, daca utilizatorul nu doreste sa primeasca informatii pe baza formularului online, acesta poate opta sa fie informat prin telefon, dupa completarea unui scurt formular de contact.
Un reprezentant al bancii va lua legatura cu utilizatorul prin telefon sau e-mail in urmatoarele 30 de minute. Desi serviciul este disponibil 24/7, pentru a nu interfera in mod neplacut cu programul clientului, acesta va fi contactat in intervalul orar 9.00 - 22.00.
Kumar Ramachandran, Directorul Diviziei Persoane Fizice la Citibank Romania, declara: "Noi ne diferentiem oferta pe aceasta piata prin trei aribute principale: confort si comoditate, produse inovatoare si experienta superioara a clientilor. Noua functionalitate "Click to Chat" confirma toate aceste atribute. In societatea moderna, oamenii apeleaza adesea la optiunile oferite de internet inainte de a realiza o achizitie. Serviciul nostru ofera clientilor posibilitatea de a merge dincolo de paginile statice cu informatii si de a beneficia de o interactiune utila cu banca chiar din fata calculatorului personal, la un moment convenabil pentru client".
Creditul de nevoi personale oferit de catre Citibank Romania este adaptabil la nevoile oricarui client, oferind urmatoarele beneficii principale:
- Clientul poate imprumuta intre 9.000 si 60.000 de Lei, in functie de venitul net lunar al solicitantului sau cosolicitantului;
- Perioada de rambursare este cuprinsa intre 6 luni si 6 ani. Ratele sunt fixe si egale, pe toata perioada de rambursare;
- O polita de asigurare de viata, invaliditate totala si temporara (risc oferit pentru categoria de persoane fizice autorizate) si pierderea involuntara a locului de munca este atasata creditului si este oferita optional;
- Procesul de aplicare este simplu si implica o documentatie minimala. De asemenea, toate aplicatiile sunt evaluate in 24 de ore de la momentul depunerii documentatiei complete la Citibank Romania.
Pentru informatii suplimentare despre creditul de nevoi personale sau pentru a initia o discutie online cu un consultant al bancii, va rugam sa accesati: http://www.citibank.ro/credite.html.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri