Banca Romaneasca introduce cardurile cu CIP
Data publicarii: 19-10-2010 | Finante-Banci
Banca Romaneasca a introdus emiterea de carduri prevazutecu CIP, atat sub sigla VISA, cat si MasterCard. Introducerea cardului cu CIP vine sa imbunatateasca siguranta tranzactiilor efectuate prin intermediul cardului, ca si instrument de plata. " Banca Romaneasca a ini tiat in 2009 un amplu proces de imbunatatire a sistemului informatic, astfel incat pe noua infrastructur a creata sa putem oferi clientilor nostri produse si servicii competitive. In prezent, toate ATM-rile bancii accepta carduri cu CIP, iar emiterea noilor carduri reprezinta ultima etapa in finalizarea acestui proiect. Practic, Banca Romaneasca a investit in siguranta si eficienta operatiunilor efectuate cu cardul de catre clientii acesteia" , a declarat Lakis Couninis, Director Executiv Unitate Retail. In plus, toate cardurile emise vor avea o noua infatisare, banca adoptand cu aceasta ocazie un design unitar si modern.
Cardurile cu banda magnetica aflate in posesia clientilor vor continua sa functioneze normal pe toata perioada de valabilitate, urmand ca la momentul reninnoirii/ inlocuirii acestora, clientii sa primeasca un card de tip nou, cu CIP.
Banca Romaneasca dispune in prezent de un numar total de 161 de ATM-uri si 146 de sucursale, distribuite in toate orasele importante ale tarii.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare