Veniturile Romtelecom au scazut cu 6,5% in cel de-al treilea trimestru
Data publicarii: 04-11-2010 | AfaceriVeniturile Romtelecom au scazut cu 6,5% in cel de-al treilea trimestru din acest an fata de aceeasi perioada din 2009, in timp ce numarul de abonamente a crescut, atingand un total de 4,6 milioane, a declarat joi directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
"Data fiind scaderea consumului ca urmare a reducerii salariilor angajatilor bugetari si a cresterii TVA-ului, Romtelecom a avut rezultate rezonabile in aceste circumstante defavorabile, inregistrand o scadere cu 6,5% a veniturilor aferente trimestrului al treilea din 2010 in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent. Vom continua sa ne concentram in lunile urmatoare ale acestui an pe lansarea de oferte menite sa ii ajute pe clientii nostri sa faca fata mai bine limitarilor din aceasta perioada economica de criza", a precizat Yorgos Ioannidis.
In cel de-al treilea trimestru din 2010, Romtelecom a continuat sa inregistreze o crestere a numarului de abonamente (unitati generatoare de venit), in comparatie cu taceeasi perioada din 2009, cu o rata mai mica, insa, decat inainte de criza, atingand un total de aproximativ 4,6 milioane abonamente. Atat numarul clientilor de internet broadband, cat si cel al serviciilor de televiziune a crescut cu mai mult de 20% in T3 2010 fata de T3 2009, cel al clientilor de televiziune depasind in acest moment 1 milion. Baza de clienti IPTV a depasit 20.000, in paralel cu extinderea acoperirii de la 10 orase la finalul lui 2009, la 32 de orase in prezent.
"Ne vom concentra in continuare sa identificam noi solutii de crestere a eficientei si de reducere a costurilor pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung a companiei, iar in acest sens am initiat un nou proiect. Acesta se afla in prezent in faza de evaluare in cadrul Romtelecom, obiectivul fiind de a identifica solutii care sa sustina redefinirea modelului de business, ajutand Romtelecom sa devina mai eficienta si sa raspunda si mai bine cererilor pietei. Analizam toate ideile si le vom selecta pe acelea pe care le putem implementa si care merita puse in aplicare in urmatoarea perioada", a mai spus directorul general al Romtelecom.
"Data fiind scaderea consumului ca urmare a reducerii salariilor angajatilor bugetari si a cresterii TVA-ului, Romtelecom a avut rezultate rezonabile in aceste circumstante defavorabile, inregistrand o scadere cu 6,5% a veniturilor aferente trimestrului al treilea din 2010 in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent. Vom continua sa ne concentram in lunile urmatoare ale acestui an pe lansarea de oferte menite sa ii ajute pe clientii nostri sa faca fata mai bine limitarilor din aceasta perioada economica de criza", a precizat Yorgos Ioannidis.
In cel de-al treilea trimestru din 2010, Romtelecom a continuat sa inregistreze o crestere a numarului de abonamente (unitati generatoare de venit), in comparatie cu taceeasi perioada din 2009, cu o rata mai mica, insa, decat inainte de criza, atingand un total de aproximativ 4,6 milioane abonamente. Atat numarul clientilor de internet broadband, cat si cel al serviciilor de televiziune a crescut cu mai mult de 20% in T3 2010 fata de T3 2009, cel al clientilor de televiziune depasind in acest moment 1 milion. Baza de clienti IPTV a depasit 20.000, in paralel cu extinderea acoperirii de la 10 orase la finalul lui 2009, la 32 de orase in prezent.
"Ne vom concentra in continuare sa identificam noi solutii de crestere a eficientei si de reducere a costurilor pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung a companiei, iar in acest sens am initiat un nou proiect. Acesta se afla in prezent in faza de evaluare in cadrul Romtelecom, obiectivul fiind de a identifica solutii care sa sustina redefinirea modelului de business, ajutand Romtelecom sa devina mai eficienta si sa raspunda si mai bine cererilor pietei. Analizam toate ideile si le vom selecta pe acelea pe care le putem implementa si care merita puse in aplicare in urmatoarea perioada", a mai spus directorul general al Romtelecom.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut