Veniturile Romtelecom au scazut cu 6,5% in cel de-al treilea trimestru
Data publicarii: 04-11-2010 | AfaceriVeniturile Romtelecom au scazut cu 6,5% in cel de-al treilea trimestru din acest an fata de aceeasi perioada din 2009, in timp ce numarul de abonamente a crescut, atingand un total de 4,6 milioane, a declarat joi directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
"Data fiind scaderea consumului ca urmare a reducerii salariilor angajatilor bugetari si a cresterii TVA-ului, Romtelecom a avut rezultate rezonabile in aceste circumstante defavorabile, inregistrand o scadere cu 6,5% a veniturilor aferente trimestrului al treilea din 2010 in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent. Vom continua sa ne concentram in lunile urmatoare ale acestui an pe lansarea de oferte menite sa ii ajute pe clientii nostri sa faca fata mai bine limitarilor din aceasta perioada economica de criza", a precizat Yorgos Ioannidis.
In cel de-al treilea trimestru din 2010, Romtelecom a continuat sa inregistreze o crestere a numarului de abonamente (unitati generatoare de venit), in comparatie cu taceeasi perioada din 2009, cu o rata mai mica, insa, decat inainte de criza, atingand un total de aproximativ 4,6 milioane abonamente. Atat numarul clientilor de internet broadband, cat si cel al serviciilor de televiziune a crescut cu mai mult de 20% in T3 2010 fata de T3 2009, cel al clientilor de televiziune depasind in acest moment 1 milion. Baza de clienti IPTV a depasit 20.000, in paralel cu extinderea acoperirii de la 10 orase la finalul lui 2009, la 32 de orase in prezent.
"Ne vom concentra in continuare sa identificam noi solutii de crestere a eficientei si de reducere a costurilor pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung a companiei, iar in acest sens am initiat un nou proiect. Acesta se afla in prezent in faza de evaluare in cadrul Romtelecom, obiectivul fiind de a identifica solutii care sa sustina redefinirea modelului de business, ajutand Romtelecom sa devina mai eficienta si sa raspunda si mai bine cererilor pietei. Analizam toate ideile si le vom selecta pe acelea pe care le putem implementa si care merita puse in aplicare in urmatoarea perioada", a mai spus directorul general al Romtelecom.
"Data fiind scaderea consumului ca urmare a reducerii salariilor angajatilor bugetari si a cresterii TVA-ului, Romtelecom a avut rezultate rezonabile in aceste circumstante defavorabile, inregistrand o scadere cu 6,5% a veniturilor aferente trimestrului al treilea din 2010 in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent. Vom continua sa ne concentram in lunile urmatoare ale acestui an pe lansarea de oferte menite sa ii ajute pe clientii nostri sa faca fata mai bine limitarilor din aceasta perioada economica de criza", a precizat Yorgos Ioannidis.
In cel de-al treilea trimestru din 2010, Romtelecom a continuat sa inregistreze o crestere a numarului de abonamente (unitati generatoare de venit), in comparatie cu taceeasi perioada din 2009, cu o rata mai mica, insa, decat inainte de criza, atingand un total de aproximativ 4,6 milioane abonamente. Atat numarul clientilor de internet broadband, cat si cel al serviciilor de televiziune a crescut cu mai mult de 20% in T3 2010 fata de T3 2009, cel al clientilor de televiziune depasind in acest moment 1 milion. Baza de clienti IPTV a depasit 20.000, in paralel cu extinderea acoperirii de la 10 orase la finalul lui 2009, la 32 de orase in prezent.
"Ne vom concentra in continuare sa identificam noi solutii de crestere a eficientei si de reducere a costurilor pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung a companiei, iar in acest sens am initiat un nou proiect. Acesta se afla in prezent in faza de evaluare in cadrul Romtelecom, obiectivul fiind de a identifica solutii care sa sustina redefinirea modelului de business, ajutand Romtelecom sa devina mai eficienta si sa raspunda si mai bine cererilor pietei. Analizam toate ideile si le vom selecta pe acelea pe care le putem implementa si care merita puse in aplicare in urmatoarea perioada", a mai spus directorul general al Romtelecom.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză