UniCredit Tiriac Bank lanseaza primul card de afinitate UNICEF din Romania
Data publicarii: 10-11-2010 | Finante-Banci• UniCredit Tiriac Bank S.A doneaza catre UNICEF, din veniturile bancii, suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti
• In plus, banca va transfera catre UNICEF si 50% din taxa anuala a pachetului de produse UNICEF
• Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit
Bucuresti, 10 noiembrie 2010 - UniCredit Tiriac Bank prezinta primul card de afinitate lansat impreuna cu UNICEF in Romania. Produsul, emis pe platforma MasterCard, se adreseaza tuturor clientilor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianti, doresc sa sustina initiativa UNICEF privind crearea de saloane mama - copil in maternitatile din Romania. Prin dotarea si mobilarea maternitatilor care vor fi sustinute si prin instruirea personalului medical, acestea vor putea sa intre in Initiativa Spital Prieten al Copilului si sa devina centre de promovare a alaptarii.
"Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori", spune Bogdan Spuza, Director Marketing si Segmente UniCredit Tiriac Bank. "Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetuluiUNICEF sa fie, de asemenea, transferata catre UNICEF."
Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit. Ambele tipuri de produse ofera posesorilor posibilitatea sa efectueze tranzactii si pe Internet si sa obtina informatii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au incorporata tehnologia chip, pot fi utilizate atat national, cat si international. De asemenea, pot fi inrolate gratuit in sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzactii in siguranta pe Internet.
"Cardul de afinitate UNICEF arata cum se poate sustine continuu programul de transformare a maternitatilor din Romania, ajutand clientii UniCredit Tiriac Bank sa doneze fara sa faca niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona platindu-si, pur si simplu, cumparaturile proprii cu acest card, asa cum ar face-o cu orice card obisnuit de debit sau de credit", spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Ne-am bucurat ca si acest produs, cu o misiune generoasa, care raspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard si ca putem valorifica si prin intermediul sau experienta vasta pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity si co-branded."
Venitul minim necesar pentru obtinerea cardului de credit UNICEF este de 1.000 de RON. Limita de credit este de pana la 30.000 de RON, dar nu mai mult decat echivalentul a trei salarii lunare nete. Perioada de gratie poate ajunge pana la 56 de zile, iar suma minima lunara de rambursat reprezinta doar 5% din suma utilizata.
Cardul de afinitate UNICEF este sustinut de Andreea Marin Banica, in calitate de Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF in Romania.
"Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atat mai admirabile atunci cand sunt facute intr-o perioada grea, care ne pune pe toti la incercare", spune Andreea Marin Banica. "Este un sentiment de implinire sufleteasca deosebita sa stii ca esti o veriga dintr-un lant imens al omeniei. Un gest de rutina, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba in bine viata unui copil si ii poate asigura o dezvoltare sanatoasa."
"Cardul UNICEF - UniCredit Tiriac Bank reprezinta o premiera pentru piata din Romania si pentru noi", a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF Romania. "Cu fondurile stranse, UNICEF Romania va contribui la extinderea retelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii nascuti in aceste maternitati vor avea cel mai bun start in viata, ei vor fi mai sanatosi, mai inteligenti si mai echilibrati emotional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sanatate va cheltui mai putin cu ingrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternitatile din Romania sa adopte practici Prietene ale Copilului."
Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile in orice sucursala a UniCredit Tiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe www.spitalprieten.ro.
• In plus, banca va transfera catre UNICEF si 50% din taxa anuala a pachetului de produse UNICEF
• Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit
Bucuresti, 10 noiembrie 2010 - UniCredit Tiriac Bank prezinta primul card de afinitate lansat impreuna cu UNICEF in Romania. Produsul, emis pe platforma MasterCard, se adreseaza tuturor clientilor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianti, doresc sa sustina initiativa UNICEF privind crearea de saloane mama - copil in maternitatile din Romania. Prin dotarea si mobilarea maternitatilor care vor fi sustinute si prin instruirea personalului medical, acestea vor putea sa intre in Initiativa Spital Prieten al Copilului si sa devina centre de promovare a alaptarii.
"Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori", spune Bogdan Spuza, Director Marketing si Segmente UniCredit Tiriac Bank. "Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetuluiUNICEF sa fie, de asemenea, transferata catre UNICEF."
Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit. Ambele tipuri de produse ofera posesorilor posibilitatea sa efectueze tranzactii si pe Internet si sa obtina informatii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au incorporata tehnologia chip, pot fi utilizate atat national, cat si international. De asemenea, pot fi inrolate gratuit in sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzactii in siguranta pe Internet.
"Cardul de afinitate UNICEF arata cum se poate sustine continuu programul de transformare a maternitatilor din Romania, ajutand clientii UniCredit Tiriac Bank sa doneze fara sa faca niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona platindu-si, pur si simplu, cumparaturile proprii cu acest card, asa cum ar face-o cu orice card obisnuit de debit sau de credit", spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Ne-am bucurat ca si acest produs, cu o misiune generoasa, care raspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard si ca putem valorifica si prin intermediul sau experienta vasta pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity si co-branded."
Venitul minim necesar pentru obtinerea cardului de credit UNICEF este de 1.000 de RON. Limita de credit este de pana la 30.000 de RON, dar nu mai mult decat echivalentul a trei salarii lunare nete. Perioada de gratie poate ajunge pana la 56 de zile, iar suma minima lunara de rambursat reprezinta doar 5% din suma utilizata.
Cardul de afinitate UNICEF este sustinut de Andreea Marin Banica, in calitate de Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF in Romania.
"Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atat mai admirabile atunci cand sunt facute intr-o perioada grea, care ne pune pe toti la incercare", spune Andreea Marin Banica. "Este un sentiment de implinire sufleteasca deosebita sa stii ca esti o veriga dintr-un lant imens al omeniei. Un gest de rutina, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba in bine viata unui copil si ii poate asigura o dezvoltare sanatoasa."
"Cardul UNICEF - UniCredit Tiriac Bank reprezinta o premiera pentru piata din Romania si pentru noi", a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF Romania. "Cu fondurile stranse, UNICEF Romania va contribui la extinderea retelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii nascuti in aceste maternitati vor avea cel mai bun start in viata, ei vor fi mai sanatosi, mai inteligenti si mai echilibrati emotional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sanatate va cheltui mai putin cu ingrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternitatile din Romania sa adopte practici Prietene ale Copilului."
Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile in orice sucursala a UniCredit Tiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe www.spitalprieten.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an