UniCredit Tiriac Bank lanseaza primul card de afinitate UNICEF din Romania
Data publicarii: 10-11-2010 | Finante-Banci• UniCredit Tiriac Bank S.A doneaza catre UNICEF, din veniturile bancii, suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti
• In plus, banca va transfera catre UNICEF si 50% din taxa anuala a pachetului de produse UNICEF
• Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit
Bucuresti, 10 noiembrie 2010 - UniCredit Tiriac Bank prezinta primul card de afinitate lansat impreuna cu UNICEF in Romania. Produsul, emis pe platforma MasterCard, se adreseaza tuturor clientilor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianti, doresc sa sustina initiativa UNICEF privind crearea de saloane mama - copil in maternitatile din Romania. Prin dotarea si mobilarea maternitatilor care vor fi sustinute si prin instruirea personalului medical, acestea vor putea sa intre in Initiativa Spital Prieten al Copilului si sa devina centre de promovare a alaptarii.
"Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori", spune Bogdan Spuza, Director Marketing si Segmente UniCredit Tiriac Bank. "Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetuluiUNICEF sa fie, de asemenea, transferata catre UNICEF."
Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit. Ambele tipuri de produse ofera posesorilor posibilitatea sa efectueze tranzactii si pe Internet si sa obtina informatii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au incorporata tehnologia chip, pot fi utilizate atat national, cat si international. De asemenea, pot fi inrolate gratuit in sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzactii in siguranta pe Internet.
"Cardul de afinitate UNICEF arata cum se poate sustine continuu programul de transformare a maternitatilor din Romania, ajutand clientii UniCredit Tiriac Bank sa doneze fara sa faca niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona platindu-si, pur si simplu, cumparaturile proprii cu acest card, asa cum ar face-o cu orice card obisnuit de debit sau de credit", spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Ne-am bucurat ca si acest produs, cu o misiune generoasa, care raspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard si ca putem valorifica si prin intermediul sau experienta vasta pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity si co-branded."
Venitul minim necesar pentru obtinerea cardului de credit UNICEF este de 1.000 de RON. Limita de credit este de pana la 30.000 de RON, dar nu mai mult decat echivalentul a trei salarii lunare nete. Perioada de gratie poate ajunge pana la 56 de zile, iar suma minima lunara de rambursat reprezinta doar 5% din suma utilizata.
Cardul de afinitate UNICEF este sustinut de Andreea Marin Banica, in calitate de Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF in Romania.
"Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atat mai admirabile atunci cand sunt facute intr-o perioada grea, care ne pune pe toti la incercare", spune Andreea Marin Banica. "Este un sentiment de implinire sufleteasca deosebita sa stii ca esti o veriga dintr-un lant imens al omeniei. Un gest de rutina, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba in bine viata unui copil si ii poate asigura o dezvoltare sanatoasa."
"Cardul UNICEF - UniCredit Tiriac Bank reprezinta o premiera pentru piata din Romania si pentru noi", a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF Romania. "Cu fondurile stranse, UNICEF Romania va contribui la extinderea retelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii nascuti in aceste maternitati vor avea cel mai bun start in viata, ei vor fi mai sanatosi, mai inteligenti si mai echilibrati emotional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sanatate va cheltui mai putin cu ingrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternitatile din Romania sa adopte practici Prietene ale Copilului."
Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile in orice sucursala a UniCredit Tiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe www.spitalprieten.ro.
• In plus, banca va transfera catre UNICEF si 50% din taxa anuala a pachetului de produse UNICEF
• Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit
Bucuresti, 10 noiembrie 2010 - UniCredit Tiriac Bank prezinta primul card de afinitate lansat impreuna cu UNICEF in Romania. Produsul, emis pe platforma MasterCard, se adreseaza tuturor clientilor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianti, doresc sa sustina initiativa UNICEF privind crearea de saloane mama - copil in maternitatile din Romania. Prin dotarea si mobilarea maternitatilor care vor fi sustinute si prin instruirea personalului medical, acestea vor putea sa intre in Initiativa Spital Prieten al Copilului si sa devina centre de promovare a alaptarii.
"Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori", spune Bogdan Spuza, Director Marketing si Segmente UniCredit Tiriac Bank. "Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetuluiUNICEF sa fie, de asemenea, transferata catre UNICEF."
Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit. Ambele tipuri de produse ofera posesorilor posibilitatea sa efectueze tranzactii si pe Internet si sa obtina informatii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au incorporata tehnologia chip, pot fi utilizate atat national, cat si international. De asemenea, pot fi inrolate gratuit in sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzactii in siguranta pe Internet.
"Cardul de afinitate UNICEF arata cum se poate sustine continuu programul de transformare a maternitatilor din Romania, ajutand clientii UniCredit Tiriac Bank sa doneze fara sa faca niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona platindu-si, pur si simplu, cumparaturile proprii cu acest card, asa cum ar face-o cu orice card obisnuit de debit sau de credit", spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Ne-am bucurat ca si acest produs, cu o misiune generoasa, care raspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard si ca putem valorifica si prin intermediul sau experienta vasta pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity si co-branded."
Venitul minim necesar pentru obtinerea cardului de credit UNICEF este de 1.000 de RON. Limita de credit este de pana la 30.000 de RON, dar nu mai mult decat echivalentul a trei salarii lunare nete. Perioada de gratie poate ajunge pana la 56 de zile, iar suma minima lunara de rambursat reprezinta doar 5% din suma utilizata.
Cardul de afinitate UNICEF este sustinut de Andreea Marin Banica, in calitate de Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF in Romania.
"Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atat mai admirabile atunci cand sunt facute intr-o perioada grea, care ne pune pe toti la incercare", spune Andreea Marin Banica. "Este un sentiment de implinire sufleteasca deosebita sa stii ca esti o veriga dintr-un lant imens al omeniei. Un gest de rutina, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba in bine viata unui copil si ii poate asigura o dezvoltare sanatoasa."
"Cardul UNICEF - UniCredit Tiriac Bank reprezinta o premiera pentru piata din Romania si pentru noi", a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF Romania. "Cu fondurile stranse, UNICEF Romania va contribui la extinderea retelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii nascuti in aceste maternitati vor avea cel mai bun start in viata, ei vor fi mai sanatosi, mai inteligenti si mai echilibrati emotional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sanatate va cheltui mai putin cu ingrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternitatile din Romania sa adopte practici Prietene ale Copilului."
Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile in orice sucursala a UniCredit Tiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe www.spitalprieten.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză