Lucian Bute se va implica in promovarea brandului turistic national
Data publicarii: 17-11-2010 | TurismMinistrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a anuntat miercuri ca pugilistul roman Lucian Bute, campion mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF, a fost numit ambasador al turismului romanesc si ca acesta se va implica in promovarea brandului turistic national.
Udrea a mentionat ca aceasta colaborare cu Lucian Bute va face mult mai atractiva imaginea Romaniei, in special pe pietele din Statele Unite, America de Nord, unde Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si-a stabilit ca destinatie tinta pentru atragerea turistilor in perioada urmatoare.
"Avem bucuria ca acest mare ambasador al tarii noastre, care a promovat Romania si pana in acest moment si o face cu drag si in continuare, sa fie partenerul MDRT, iar faptul ca intotdeauna a afirmat cu mandrie aparatenenta sa, legaturile cu tara noastra, ne face sa credem ca ceea ce incepem in acest moment va fi un real succes pentru tara noastra", a declarat Elena Udrea.
Aceasta a explicat ca a promova Romania si prin imaginea lui Lucian Bute in perioada urmatoare, avand in vedere momentul de glorie in care acesta se afla, nu face decat sa aduca un plus urias pentru tara, la fel cum s-a intamplat si prin folosirea imaginii Nadiei Comaneci, a lui Gheorghe Hagi sau a lui Ilie Nastase.
De asemenea, Udrea a mentionat ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va sustine anul viitor s-ar putea disputa la Bucuresti. "Ne-am dori ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va avea in anul viitor sa se organizeze la Bucuresti si o parte a parteneriatului pe care il avem se refera la sustinerea de catre MDRT a organizarii unei astfel de competitii in capitala noastra, lucru care cu siguranta ar atrage atentia lumii intregi asupra Bucurestiului si asupra Romaniei", a mai spus aceasta.
In cadrul intelegerii cu MDRT, Lucian Bute va trebui sa participe la evenimentele de promovare a Romaniei pe care ministerul le va organiza in perioada urmatoare, sa poarte sigla brandului turistic al Romaniei in cadrul meciurilor pe care le va disputa, sa vorbeasca despre Romania in conferintele de presa pe care le va organiza si sa promoveze imaginea Romaniei prin noul brand turistic ori de cate ori are ocazia.
"Credem ca va fi un parteneriat important pentru MDRT, dar va fi un parteneriat de mare succes pentru Romania ca destinatie turistica si nu numai, pentru ca imaginea Romaniei este promovata mult mai bine de mari sportivi decat de mari politicieni, iar un parteneriat intre un mare sportiv si un politician credem ca va fi pasul care trebuie facut pentru ca imaginea de succes a unor mari romani sa poata sa se lipeasca de brandul Romaniei. Si credem ca Lucian Bute va fi el insusi brandul Romaniei", a conchis Udrea.
Udrea a mentionat ca aceasta colaborare cu Lucian Bute va face mult mai atractiva imaginea Romaniei, in special pe pietele din Statele Unite, America de Nord, unde Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si-a stabilit ca destinatie tinta pentru atragerea turistilor in perioada urmatoare.
"Avem bucuria ca acest mare ambasador al tarii noastre, care a promovat Romania si pana in acest moment si o face cu drag si in continuare, sa fie partenerul MDRT, iar faptul ca intotdeauna a afirmat cu mandrie aparatenenta sa, legaturile cu tara noastra, ne face sa credem ca ceea ce incepem in acest moment va fi un real succes pentru tara noastra", a declarat Elena Udrea.
Aceasta a explicat ca a promova Romania si prin imaginea lui Lucian Bute in perioada urmatoare, avand in vedere momentul de glorie in care acesta se afla, nu face decat sa aduca un plus urias pentru tara, la fel cum s-a intamplat si prin folosirea imaginii Nadiei Comaneci, a lui Gheorghe Hagi sau a lui Ilie Nastase.
De asemenea, Udrea a mentionat ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va sustine anul viitor s-ar putea disputa la Bucuresti. "Ne-am dori ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va avea in anul viitor sa se organizeze la Bucuresti si o parte a parteneriatului pe care il avem se refera la sustinerea de catre MDRT a organizarii unei astfel de competitii in capitala noastra, lucru care cu siguranta ar atrage atentia lumii intregi asupra Bucurestiului si asupra Romaniei", a mai spus aceasta.
In cadrul intelegerii cu MDRT, Lucian Bute va trebui sa participe la evenimentele de promovare a Romaniei pe care ministerul le va organiza in perioada urmatoare, sa poarte sigla brandului turistic al Romaniei in cadrul meciurilor pe care le va disputa, sa vorbeasca despre Romania in conferintele de presa pe care le va organiza si sa promoveze imaginea Romaniei prin noul brand turistic ori de cate ori are ocazia.
"Credem ca va fi un parteneriat important pentru MDRT, dar va fi un parteneriat de mare succes pentru Romania ca destinatie turistica si nu numai, pentru ca imaginea Romaniei este promovata mult mai bine de mari sportivi decat de mari politicieni, iar un parteneriat intre un mare sportiv si un politician credem ca va fi pasul care trebuie facut pentru ca imaginea de succes a unor mari romani sa poata sa se lipeasca de brandul Romaniei. Si credem ca Lucian Bute va fi el insusi brandul Romaniei", a conchis Udrea.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private