Lucian Bute se va implica in promovarea brandului turistic national
Data publicarii: 17-11-2010 | TurismMinistrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a anuntat miercuri ca pugilistul roman Lucian Bute, campion mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF, a fost numit ambasador al turismului romanesc si ca acesta se va implica in promovarea brandului turistic national.
Udrea a mentionat ca aceasta colaborare cu Lucian Bute va face mult mai atractiva imaginea Romaniei, in special pe pietele din Statele Unite, America de Nord, unde Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si-a stabilit ca destinatie tinta pentru atragerea turistilor in perioada urmatoare.
"Avem bucuria ca acest mare ambasador al tarii noastre, care a promovat Romania si pana in acest moment si o face cu drag si in continuare, sa fie partenerul MDRT, iar faptul ca intotdeauna a afirmat cu mandrie aparatenenta sa, legaturile cu tara noastra, ne face sa credem ca ceea ce incepem in acest moment va fi un real succes pentru tara noastra", a declarat Elena Udrea.
Aceasta a explicat ca a promova Romania si prin imaginea lui Lucian Bute in perioada urmatoare, avand in vedere momentul de glorie in care acesta se afla, nu face decat sa aduca un plus urias pentru tara, la fel cum s-a intamplat si prin folosirea imaginii Nadiei Comaneci, a lui Gheorghe Hagi sau a lui Ilie Nastase.
De asemenea, Udrea a mentionat ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va sustine anul viitor s-ar putea disputa la Bucuresti. "Ne-am dori ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va avea in anul viitor sa se organizeze la Bucuresti si o parte a parteneriatului pe care il avem se refera la sustinerea de catre MDRT a organizarii unei astfel de competitii in capitala noastra, lucru care cu siguranta ar atrage atentia lumii intregi asupra Bucurestiului si asupra Romaniei", a mai spus aceasta.
In cadrul intelegerii cu MDRT, Lucian Bute va trebui sa participe la evenimentele de promovare a Romaniei pe care ministerul le va organiza in perioada urmatoare, sa poarte sigla brandului turistic al Romaniei in cadrul meciurilor pe care le va disputa, sa vorbeasca despre Romania in conferintele de presa pe care le va organiza si sa promoveze imaginea Romaniei prin noul brand turistic ori de cate ori are ocazia.
"Credem ca va fi un parteneriat important pentru MDRT, dar va fi un parteneriat de mare succes pentru Romania ca destinatie turistica si nu numai, pentru ca imaginea Romaniei este promovata mult mai bine de mari sportivi decat de mari politicieni, iar un parteneriat intre un mare sportiv si un politician credem ca va fi pasul care trebuie facut pentru ca imaginea de succes a unor mari romani sa poata sa se lipeasca de brandul Romaniei. Si credem ca Lucian Bute va fi el insusi brandul Romaniei", a conchis Udrea.
Udrea a mentionat ca aceasta colaborare cu Lucian Bute va face mult mai atractiva imaginea Romaniei, in special pe pietele din Statele Unite, America de Nord, unde Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si-a stabilit ca destinatie tinta pentru atragerea turistilor in perioada urmatoare.
"Avem bucuria ca acest mare ambasador al tarii noastre, care a promovat Romania si pana in acest moment si o face cu drag si in continuare, sa fie partenerul MDRT, iar faptul ca intotdeauna a afirmat cu mandrie aparatenenta sa, legaturile cu tara noastra, ne face sa credem ca ceea ce incepem in acest moment va fi un real succes pentru tara noastra", a declarat Elena Udrea.
Aceasta a explicat ca a promova Romania si prin imaginea lui Lucian Bute in perioada urmatoare, avand in vedere momentul de glorie in care acesta se afla, nu face decat sa aduca un plus urias pentru tara, la fel cum s-a intamplat si prin folosirea imaginii Nadiei Comaneci, a lui Gheorghe Hagi sau a lui Ilie Nastase.
De asemenea, Udrea a mentionat ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va sustine anul viitor s-ar putea disputa la Bucuresti. "Ne-am dori ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va avea in anul viitor sa se organizeze la Bucuresti si o parte a parteneriatului pe care il avem se refera la sustinerea de catre MDRT a organizarii unei astfel de competitii in capitala noastra, lucru care cu siguranta ar atrage atentia lumii intregi asupra Bucurestiului si asupra Romaniei", a mai spus aceasta.
In cadrul intelegerii cu MDRT, Lucian Bute va trebui sa participe la evenimentele de promovare a Romaniei pe care ministerul le va organiza in perioada urmatoare, sa poarte sigla brandului turistic al Romaniei in cadrul meciurilor pe care le va disputa, sa vorbeasca despre Romania in conferintele de presa pe care le va organiza si sa promoveze imaginea Romaniei prin noul brand turistic ori de cate ori are ocazia.
"Credem ca va fi un parteneriat important pentru MDRT, dar va fi un parteneriat de mare succes pentru Romania ca destinatie turistica si nu numai, pentru ca imaginea Romaniei este promovata mult mai bine de mari sportivi decat de mari politicieni, iar un parteneriat intre un mare sportiv si un politician credem ca va fi pasul care trebuie facut pentru ca imaginea de succes a unor mari romani sa poata sa se lipeasca de brandul Romaniei. Si credem ca Lucian Bute va fi el insusi brandul Romaniei", a conchis Udrea.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză