Industria produselor de lux a supravietuit fara mari probleme crizei
Data publicarii: 22-11-2010 | Lifestyle
Criza? Care criza? Ne-am putea pune aceasta intrebare daca ar fi sa ne luam dupa ce se intimpla in acest weekend in capitala Austriei. "Luxury, please" este numele salonului international cu vinzare de produse de lux care a atras, de vineri, in fostul palat imperial Hofburg din Viena aproape 20.000 de oameni. Asta in conditiile in care numai intrarea costa 39 de euro, iar o mare parte a clientilor este venita din Rusia.
Doar citeva exemple de marci: bijuterii Chopard sau Cartier, masini Rolls Royce, Mercedes sau Aston Martin. Exemple de preturi - o masa de sticla amplasata pe plante vii costa aproape 40 de mii de euro, iar o cada de lemn fabricata cu tehnologii din Formula1 ajunge la 20 de mii de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut