Tranzactiile esuate va scot bani de pe card fara sa simtiti
Data publicarii: 26-11-2010 | Finante-BanciCine nu da atentie tranzactiilor esuate cu cardul, fie ca se intampla la ATM, fie la POS sau online, risca sa descopere ca plateSte de doua ori acelaSi produs sau serviciu.
Mergi la magazin, ajungi cu caruciorul plin la casa si vrei sa platesti cu cardul, dar te trezesti ca POS-ul refuza sa proceseze tranzactia. Daca nu ai cash, esti pus intr-o situatie cel putin enervanta. Te duci la ATM, dar, dintr-un motiv sau altul, desi stii sigur ca ai bani in cont, masinaria refuza sa ti-i elibereze. Ori vrei sa cumperi ceva sau sa faci o rezervare pe internet, dar in locul mesajului de confirmare primesti unul de eroare.
Cati dintre noi verificam, dupa astfel de incidente, ce s-a intamplat in contul nostru? Ar trebui sa o facem de fiecare data, caci, nu de putine ori, tranzactiile aparent neconcretizate se soldeaza, de fapt, cu retragerea sumei respective. De exemplu, un cititor al banknews.ro, Cristian, spunea in iulie 2008: "Am patit ceva similar la un bancomat. Am facut o verificare a soldului, am cerut extragerea a 910 lei, dar am primit mesajul «Tranzactie intrerupta din cauza unei defectiuni», dupa care soldul meu a aparut cu 910 lei mai mic."
Mergi la magazin, ajungi cu caruciorul plin la casa si vrei sa platesti cu cardul, dar te trezesti ca POS-ul refuza sa proceseze tranzactia. Daca nu ai cash, esti pus intr-o situatie cel putin enervanta. Te duci la ATM, dar, dintr-un motiv sau altul, desi stii sigur ca ai bani in cont, masinaria refuza sa ti-i elibereze. Ori vrei sa cumperi ceva sau sa faci o rezervare pe internet, dar in locul mesajului de confirmare primesti unul de eroare.
Cati dintre noi verificam, dupa astfel de incidente, ce s-a intamplat in contul nostru? Ar trebui sa o facem de fiecare data, caci, nu de putine ori, tranzactiile aparent neconcretizate se soldeaza, de fapt, cu retragerea sumei respective. De exemplu, un cititor al banknews.ro, Cristian, spunea in iulie 2008: "Am patit ceva similar la un bancomat. Am facut o verificare a soldului, am cerut extragerea a 910 lei, dar am primit mesajul «Tranzactie intrerupta din cauza unei defectiuni», dupa care soldul meu a aparut cu 910 lei mai mic."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall