Tranzactiile esuate va scot bani de pe card fara sa simtiti
Data publicarii: 26-11-2010 | Finante-BanciCine nu da atentie tranzactiilor esuate cu cardul, fie ca se intampla la ATM, fie la POS sau online, risca sa descopere ca plateSte de doua ori acelaSi produs sau serviciu.
Mergi la magazin, ajungi cu caruciorul plin la casa si vrei sa platesti cu cardul, dar te trezesti ca POS-ul refuza sa proceseze tranzactia. Daca nu ai cash, esti pus intr-o situatie cel putin enervanta. Te duci la ATM, dar, dintr-un motiv sau altul, desi stii sigur ca ai bani in cont, masinaria refuza sa ti-i elibereze. Ori vrei sa cumperi ceva sau sa faci o rezervare pe internet, dar in locul mesajului de confirmare primesti unul de eroare.
Cati dintre noi verificam, dupa astfel de incidente, ce s-a intamplat in contul nostru? Ar trebui sa o facem de fiecare data, caci, nu de putine ori, tranzactiile aparent neconcretizate se soldeaza, de fapt, cu retragerea sumei respective. De exemplu, un cititor al banknews.ro, Cristian, spunea in iulie 2008: "Am patit ceva similar la un bancomat. Am facut o verificare a soldului, am cerut extragerea a 910 lei, dar am primit mesajul «Tranzactie intrerupta din cauza unei defectiuni», dupa care soldul meu a aparut cu 910 lei mai mic."
Mergi la magazin, ajungi cu caruciorul plin la casa si vrei sa platesti cu cardul, dar te trezesti ca POS-ul refuza sa proceseze tranzactia. Daca nu ai cash, esti pus intr-o situatie cel putin enervanta. Te duci la ATM, dar, dintr-un motiv sau altul, desi stii sigur ca ai bani in cont, masinaria refuza sa ti-i elibereze. Ori vrei sa cumperi ceva sau sa faci o rezervare pe internet, dar in locul mesajului de confirmare primesti unul de eroare.
Cati dintre noi verificam, dupa astfel de incidente, ce s-a intamplat in contul nostru? Ar trebui sa o facem de fiecare data, caci, nu de putine ori, tranzactiile aparent neconcretizate se soldeaza, de fapt, cu retragerea sumei respective. De exemplu, un cititor al banknews.ro, Cristian, spunea in iulie 2008: "Am patit ceva similar la un bancomat. Am facut o verificare a soldului, am cerut extragerea a 910 lei, dar am primit mesajul «Tranzactie intrerupta din cauza unei defectiuni», dupa care soldul meu a aparut cu 910 lei mai mic."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private