Servicii bancare la Posta Romana
Data publicarii: 14-12-2010 | Finante-BanciCompania Nationala 'Posta Romana' se afla in tratative cu o serie de firme si parteneri pentru dezvoltarea si implementarea in viitor a serviciilor financiar-bancare si de asigurari, a declarat, marti, pentru Agerpres, Aurica Popa, director executiv in cadrul CNPR.
'N-am putea vorbi de transformarea Postei Romane intr-o banca. In schimb, acest sistem despre care vorbiti (oferirea de servicii financiar-bancare si de asigurari, n.r.) dorim sa-l implementam si suntem deja cu cativa pasi facuti in acest sens. Nu este un proiect finalizat, dar am demarat intalniri cu parteneri doritori (...) Au inceput negocieri pentru toate serviciile - financiar, bancar si de asigurari. In acest moment, suntem in negocieri cu mai multe firme, cu mai multi parteneri si cand o sa se finalizeze, o sa fiti primii informati', a precizat Popa.
Intrebata cand preconizeaza ca va fi implementat noul sistem, reprezentanta CNPR a evitat sa dea un raspuns, mentionand ca nu intra in competentele sale sa ofere o astfel de estimare.
Intr-un interviu acordat in numarul din luna noiembrie al publicatiei 'Postasul', editata de catre CNPR, Valerian Vreme, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, a declarat ca Posta Romana ar trebui sa-si indrepte atentia si catre oferirea de servicii financiar-bancare si de asigurari, dar fara sa neglijeze rolul de baza, acela de distributie a scrisorilor.
'N-am putea vorbi de transformarea Postei Romane intr-o banca. In schimb, acest sistem despre care vorbiti (oferirea de servicii financiar-bancare si de asigurari, n.r.) dorim sa-l implementam si suntem deja cu cativa pasi facuti in acest sens. Nu este un proiect finalizat, dar am demarat intalniri cu parteneri doritori (...) Au inceput negocieri pentru toate serviciile - financiar, bancar si de asigurari. In acest moment, suntem in negocieri cu mai multe firme, cu mai multi parteneri si cand o sa se finalizeze, o sa fiti primii informati', a precizat Popa.
Intrebata cand preconizeaza ca va fi implementat noul sistem, reprezentanta CNPR a evitat sa dea un raspuns, mentionand ca nu intra in competentele sale sa ofere o astfel de estimare.
Intr-un interviu acordat in numarul din luna noiembrie al publicatiei 'Postasul', editata de catre CNPR, Valerian Vreme, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, a declarat ca Posta Romana ar trebui sa-si indrepte atentia si catre oferirea de servicii financiar-bancare si de asigurari, dar fara sa neglijeze rolul de baza, acela de distributie a scrisorilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall