Groupama lanseaza primul produs de asigurari de viata
Data publicarii: 16-12-2010 | Finante-BanciGroupama, ocupanta locului al patrulea in clasamentul general al companiilor de asigurari, a lansat o asigurare de viata de tip unit-linked (cu componenta investitionala), acesta fiind primul sau produs pe segmentul asigurarilor de viata.
Perioada de asigurare este fixa, de cinci ani, iar prima de asigurare se plateste o singura data, la inceputul contractului de asigurare. Produsul se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, cetateni romani sau straini, iar suma minima care poate fi investita este de 3.000 de lei.
Beneficiile asigurarii - protectia si investitia - nu sunt supuse impozitarii.
Perioada de asigurare este fixa, de cinci ani, iar prima de asigurare se plateste o singura data, la inceputul contractului de asigurare. Produsul se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, cetateni romani sau straini, iar suma minima care poate fi investita este de 3.000 de lei.
Beneficiile asigurarii - protectia si investitia - nu sunt supuse impozitarii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri