Groupama lanseaza primul produs de asigurari de viata
Data publicarii: 16-12-2010 | Finante-BanciGroupama, ocupanta locului al patrulea in clasamentul general al companiilor de asigurari, a lansat o asigurare de viata de tip unit-linked (cu componenta investitionala), acesta fiind primul sau produs pe segmentul asigurarilor de viata.
Perioada de asigurare este fixa, de cinci ani, iar prima de asigurare se plateste o singura data, la inceputul contractului de asigurare. Produsul se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, cetateni romani sau straini, iar suma minima care poate fi investita este de 3.000 de lei.
Beneficiile asigurarii - protectia si investitia - nu sunt supuse impozitarii.
Perioada de asigurare este fixa, de cinci ani, iar prima de asigurare se plateste o singura data, la inceputul contractului de asigurare. Produsul se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, cetateni romani sau straini, iar suma minima care poate fi investita este de 3.000 de lei.
Beneficiile asigurarii - protectia si investitia - nu sunt supuse impozitarii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025