Bancile vaneaza clienti de elita cu produse sofisticate Si exclusive
Data publicarii: 03-01-2011 | Finante-BanciNumarul clientilor din categoria private banking a crescut considerabil in 2010, comparativ cu 2009, la fel ca Si valoarea activelor gestionate de banci in beneficiul acestora.
Profilul clientului de private banking corespunde - dupa cum reiese dintr-o analiza a Bancii Transilvania - unei persoane a carei varsta este cuprinsa intre 40 Si 60 de ani, este activ in domeniul afacerilor, calatoreSte mult Si are o viata sociala intensa. Profilul investitional este, in general, destul de conservator. Valoarea medie a portofoliului unui astfel de client poate ajunge la 500.000 de euro, cum se intampla in cazul BRD.
Investind in produse financiare ale bancilor sume al caror prag minim variaza intre 15.000 Si 200.000 de euro, clientii se califica pentru accesul la beneficii precum bancher personal, conditii imbunatatite la comisioanele bancare, dobanzi mai bune pentru produsele de economisire, cursuri de schimb negociate, produse structurate legate de evolutia cursului valutar, carduri de credit cu limita foarte mare.
Totodata, ei pot participa la evenimente dedicate exclusiv clientilor de private banking din BucureSti Si din tara: concerte, expozitii de arta, premiere cinematografice. O parte din bancile consultate de Capital doresc sa-Si extinda reteaua pentru acest tip de clientela, in timp ce altele prefera sa se axeze pe portofoliul existent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București