Bancile vaneaza clienti de elita cu produse sofisticate Si exclusive
Data publicarii: Astazi, 03-01-2011 | Finante-BanciNumarul clientilor din categoria private banking a crescut considerabil in 2010, comparativ cu 2009, la fel ca Si valoarea activelor gestionate de banci in beneficiul acestora.
Profilul clientului de private banking corespunde - dupa cum reiese dintr-o analiza a Bancii Transilvania - unei persoane a carei varsta este cuprinsa intre 40 Si 60 de ani, este activ in domeniul afacerilor, calatoreSte mult Si are o viata sociala intensa. Profilul investitional este, in general, destul de conservator. Valoarea medie a portofoliului unui astfel de client poate ajunge la 500.000 de euro, cum se intampla in cazul BRD.
Investind in produse financiare ale bancilor sume al caror prag minim variaza intre 15.000 Si 200.000 de euro, clientii se califica pentru accesul la beneficii precum bancher personal, conditii imbunatatite la comisioanele bancare, dobanzi mai bune pentru produsele de economisire, cursuri de schimb negociate, produse structurate legate de evolutia cursului valutar, carduri de credit cu limita foarte mare.
Totodata, ei pot participa la evenimente dedicate exclusiv clientilor de private banking din BucureSti Si din tara: concerte, expozitii de arta, premiere cinematografice. O parte din bancile consultate de Capital doresc sa-Si extinda reteaua pentru acest tip de clientela, in timp ce altele prefera sa se axeze pe portofoliul existent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut