Bancile vaneaza clienti de elita cu produse sofisticate Si exclusive
Data publicarii: 03-01-2011 | Finante-BanciNumarul clientilor din categoria private banking a crescut considerabil in 2010, comparativ cu 2009, la fel ca Si valoarea activelor gestionate de banci in beneficiul acestora.
Profilul clientului de private banking corespunde - dupa cum reiese dintr-o analiza a Bancii Transilvania - unei persoane a carei varsta este cuprinsa intre 40 Si 60 de ani, este activ in domeniul afacerilor, calatoreSte mult Si are o viata sociala intensa. Profilul investitional este, in general, destul de conservator. Valoarea medie a portofoliului unui astfel de client poate ajunge la 500.000 de euro, cum se intampla in cazul BRD.
Investind in produse financiare ale bancilor sume al caror prag minim variaza intre 15.000 Si 200.000 de euro, clientii se califica pentru accesul la beneficii precum bancher personal, conditii imbunatatite la comisioanele bancare, dobanzi mai bune pentru produsele de economisire, cursuri de schimb negociate, produse structurate legate de evolutia cursului valutar, carduri de credit cu limita foarte mare.
Totodata, ei pot participa la evenimente dedicate exclusiv clientilor de private banking din BucureSti Si din tara: concerte, expozitii de arta, premiere cinematografice. O parte din bancile consultate de Capital doresc sa-Si extinda reteaua pentru acest tip de clientela, in timp ce altele prefera sa se axeze pe portofoliul existent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri