Kantar Media a castigat licitatia pentru masurarea audientelor TV
Data publicarii: 18-01-2011 | Media
Compania de cercetare Kantar Media este castigatoarea licitatiei pentru furnizarea datelor de audienta TV in perioada 2012-2015, a confirmat pentru Wall-Street presedintele Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor, Lucia Antal.
La licitatie au mai participat companiile GfK Romania, The Nielsen Company si Mediaresearch.
In perioada 2008-2012, datele de audienta TV sunt furnizate de GfK Romania, pe baza unui contract care a avut o valoare de circa 8 milioane de euro.
Kantar Media este fosta TNS, compania care a furnizat, impreuna cu AGB, datele de audienta TV inaintea GfK. In 2008, TNS a fost achizitionata de grupul WPP si inclusa in Kantar Group.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri