Brokerii dau mii de euro sa apara pe Google langa Fondul Proprietatea

Data publicarii: 20-01-2011 | Bursa


Mai multe societati de brokeraj au alocat bugete de cateva mii de euro pentru a aparea primele pe internet atunci cand investitorii cauta pe Google informatii despre Fondul Proprietatea. Miza este data de comisioanele din tranzactii pe care brokerii le-ar putea incasa daca utilizatorii decid sa cumpere sau sa vanda actiuni la fond prin intermediul lor.

La o simpla cautare pe Google a termenului "Fondul Proprietatea " apar drept rezultate website-urile societatilor de brokeraj Ieba Trust, Estinvest, Prime Transaction, Tradeville si Goldring, bine pozitionate in partea de sus a paginii, in fata site-ului oficial al Fondului Proprietatea.

AdWords, serviciul de publicitate online platita al Google care functioneaza dupa metoda cost pe clic, le permite acestor brokeri sa se promoveze alaturi de cel mai fierbinte subiect al momentului - Fondul Proprietatea. Mai mult, unii dintre acestia, precum societatea Estinvest din Focsani, au lansat site-uri proprii dedicate Fondului Proprietatea.

"Inca de anul trecut am lansat un website de informare despre Fondul Proprietatea, iar acum acesta functioneaza drept un instrument de marketing menit sa creasca vizibilitatea societatii de brokeraj. Investitia societatii in lansarea site-ului si in publicitatea online prin AdWords se ridica la cateva mii de euro", a spus Lucian Isac, directorul general al societatii Estinvest.

O pagina dedicata Fondului Proprietatea are si societatea de brokeraj Prime Transaction, al carei website apare drept primul rezultat imediat sub caseta de "cautare".

 

integral in: zf.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: