Brokerii dau mii de euro sa apara pe Google langa Fondul Proprietatea
Data publicarii: 20-01-2011 | BursaMai multe societati de brokeraj au alocat bugete de cateva mii de euro pentru a aparea primele pe internet atunci cand investitorii cauta pe Google informatii despre Fondul Proprietatea. Miza este data de comisioanele din tranzactii pe care brokerii le-ar putea incasa daca utilizatorii decid sa cumpere sau sa vanda actiuni la fond prin intermediul lor.
La o simpla cautare pe Google a termenului "Fondul Proprietatea " apar drept rezultate website-urile societatilor de brokeraj Ieba Trust, Estinvest, Prime Transaction, Tradeville si Goldring, bine pozitionate in partea de sus a paginii, in fata site-ului oficial al Fondului Proprietatea.
AdWords, serviciul de publicitate online platita al Google care functioneaza dupa metoda cost pe clic, le permite acestor brokeri sa se promoveze alaturi de cel mai fierbinte subiect al momentului - Fondul Proprietatea. Mai mult, unii dintre acestia, precum societatea Estinvest din Focsani, au lansat site-uri proprii dedicate Fondului Proprietatea.
"Inca de anul trecut am lansat un website de informare despre Fondul Proprietatea, iar acum acesta functioneaza drept un instrument de marketing menit sa creasca vizibilitatea societatii de brokeraj. Investitia societatii in lansarea site-ului si in publicitatea online prin AdWords se ridica la cateva mii de euro", a spus Lucian Isac, directorul general al societatii Estinvest.
O pagina dedicata Fondului Proprietatea are si societatea de brokeraj Prime Transaction, al carei website apare drept primul rezultat imediat sub caseta de "cautare".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara