Rezultatele irelevante la cautari, principala problema a Google
Data publicarii: 02-02-2011 | IT&CGigantul american Google, numarul unu in cautarile pe internet, se afla in fata celei mai mari provocari: sa scape de armata de "spammeri" de care s-a inconjurat - adica de proprietarii de site-uri care au invatat cum trebuie sa arate si ce trebuie sa contina o pagina web pentru a aparea cat mai sus in cautarile facute de utilizatori pe internet, chiar in conditiile in care pe pagina nici macar nu se gaseste de fapt raspunsul la intrebari, scrie cotidianul britanic The Guardian.
"Exista deci probleme acasa la Google. Agitatia nu este insa in interiorul companiei, ci in randul clientilor care incep sa descopere ca atunci cand realizeaza diferite cautari pe net - de exemplu pentru a evalua sau cumpara diferite produse consumer - cum sunt masinile de spalat vase sau husele pentru iPhone 4 - sau daca vor sa gaseasca un site util care sa le raspunda unor intrebari, rezultatele Google sunt pline de spam - de rezultate irelevante", scrie The Guardian.
In fapt, problema care a afectat prima generatie de motoare de cautare - cum este Altavista, pare acum sa devina din ce in ce mai vizibila si in cazul Google, care s-a distantat la inceput de rivalii sai tocmai pentru ca filtra atat de eficient spamul, comenteaza publicatia britanica.
Nu este insa vorba doar de rezultatele la cautarile efectuate pentru a cumpara diferite produse, servicii sau echipamente, ci si de cercetarile academice. Intr-un articol publicat pe blogul de tehnologie TechCrunch, Vivek Wadhwa - de la Universitatea Berkeley din California, povesteste cum le-a cerut studentilor sa realizeze o cercetare despre fondurile de investitii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an