Cu cat se va scumpi mancarea la Carrefour
Data publicarii: 02-02-2011 | ActualitatePresedintele Carrefour, Lars Olofsson, dezvaluie, intr-un interviu acordat presei franceze, elemente din strategia retailerului pe acest an.
Lars Olofsson a explicat ca majorarile de pret care ar putea fi operate de producatorii de bunuri alimentare nu vor fi transferate decat partial in preturile din magazin. "In acest an, producatorii solicita o crestere a preturilor de 5-6%. Tinand cont de puterea noastra de cumparare, la nivel global, inflatia in raioanele noastre de marfuri alimentare nu ar trebui sa depaseasca 2% in 2011" spune bossul Carrefour, declaratia survenind in perioada in care au loc negocierile anuale cu furnizorii.
Mai multe produse sub marca proprie
Olofsson pare decis sa lucreze si la un element de imagine, dat fiind ca, in continuare, Carrefour este perceput mai scump decat este in realitate. "Perceptia asupra preturilor noastre s-a ameliorat, in Franta. Am inversat trendul, ne-am intors la nivelul lui 2008, dar nu ajunge. Urmeaza sa lansam noi campanii comerciale si mai ales sa venim cu noi produse sub marca Carrefour, din stembrie. Acum, vanzarile de produse sub marca proprie reprezinta 25% din cifra noastra de afaceri, dar cred ca putem ajunge la 40%" spune Oloffson.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză