Cat castigi daca ai un card co-branded.
Data publicarii: 08-02-2011 | Finante-Banci
Romanii vor folosi tot mai mult cardurile co-branded pe masura ce comerciantii si banca emitenta vor atasa tot mai multe beneficii pe aceste instrumente financiare
Cardurile co-branded sunt emise de banci sau institutii financiare nonbancare in parteneriat cu alte companii, precum supermarketuri, firme de telefonie mobila, linii aeriene sau magazine de electrocasnice. Principala diferenta fata de alte tipuri de carduri este ca la cele co-branded posesorii primesc reduceri sau puncte de fidelitate la fiecare utilizare.
"Tendinta de folosire a cardurilor co-branded pentru plati cotidiene se va accentua pe masura ce comerciantii si banca emitenta vor atasa tot mai multe beneficii pe aceste carduri, ceea ce in final va duce la cresterea volumelor tranzactionate pe card la comercianti", a declarat pentru gandul Catalin Cretu, director general pentru Romania al Visa Europe.
In general, dobanda anuala efectiva (DAE) la aceste carduri este cuprinsa intre 20% si 55%, iar perioada de gratie de 50-60 de zile. Limita maxima de creditare poate ajunge pana la 20.000 de lei.
Reduceri de pret la cat mai multi comercianti
Catalin Cretu spune ca noua tendinta este ca bancile sa negocieze discounturi pentru clienti cu mai multi comercianti reuniti intr-un program de fidelizare, astfel incat detinatorul de card sa aiba acces la reduceri de pret oferite de mai multi comercianti parteneri
In general, cardurile co-branded pot fi folosite si pentru retragerea de numerar de la bancomate, pentru achizitia de produse si servicii de la comerciantii acceptanti sau pentru plati online.
Unde se folosesc cel mai des cardurile co-branded
In ceea ce priveste domeniile comerciantilor preferati de posesori ca parteneri pentru un card co-branded, un studiu comandat de MasterCard anul trecut arata ca romanii isi doresc un card co-branded cu supermarketuri sau hipermarketuri (in proportie de 76% din raspunsuri), cu magazine de haine si incaltaminte (39%), cu farmacii (24%), cu benzinarii (23%) si cu agentii de turism (14%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an