Cine au fost stapanii niselor in anul 2010

Data publicarii: 09-02-2011 | Media

Televiziunile cu programe dedicate femeilor, cele de sport sau cele de muzica au cote de piata mici, comparativ cu televiziunile generaliste, dar atrag interesul investitorilor in publicitate. Televiziunile de nisa nu au depasit in 2010 media de 101.000 de telespectatori pe minut, ceea ce inseamna un sfert din ratingul postului generalist, Pro TV.

In ultimii ani, posturile de nisa au inflorit. Televiziuni de sport, femei, de muzica sau de documentare au rasarit pentru ca piata a cerut-o,  pentru ca investitorii publicitari sunt interesati de publicul pe care acestea l-au cerut.

Grupul Media Pro este lider pe trei dintre cele sase nise: filme (Pro Cinema), femei (Acasa TV) si sport (Sport.ro). Partea interesanta este ca Sport.ro este lider detasat intre posturile de sport cu o medie de 36.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, in 2010, iar la mare distanta se afla Eurosport, GSP TV si DigiSport care au avut fiecare cate 16.000 de privitori pe minut. 

Continuarea in Adevarul.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: