Cine au fost stapanii niselor in anul 2010
Data publicarii: 09-02-2011 | Media
Televiziunile cu programe dedicate femeilor, cele de sport sau cele de muzica au cote de piata mici, comparativ cu televiziunile generaliste, dar atrag interesul investitorilor in publicitate. Televiziunile de nisa nu au depasit in 2010 media de 101.000 de telespectatori pe minut, ceea ce inseamna un sfert din ratingul postului generalist, Pro TV.
In ultimii ani, posturile de nisa au inflorit. Televiziuni de sport, femei, de muzica sau de documentare au rasarit pentru ca piata a cerut-o, pentru ca investitorii publicitari sunt interesati de publicul pe care acestea l-au cerut.
Grupul Media Pro este lider pe trei dintre cele sase nise: filme (Pro Cinema), femei (Acasa TV) si sport (Sport.ro). Partea interesanta este ca Sport.ro este lider detasat intre posturile de sport cu o medie de 36.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, in 2010, iar la mare distanta se afla Eurosport, GSP TV si DigiSport care au avut fiecare cate 16.000 de privitori pe minut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday