MDRT: Promovarea Romaniei ca destinatie turistica, finantata din fonduri europene nerambursabile
Data publicarii: 10-02-2011 | TurismMinisterul Dezvoltarii Regionale si Turismului precizeaza ca promovarea Romaniei ca destinatie turistica prin intermediul evenimentelor de promovare si dezvoltare a destinatiilor si produselor turistice este finantata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national".
"Toate evenimentele care vor fi organizate in cadrul acestui proiect sunt instrumente de informare si promovare testate, utilizate la scara larga, pe plan intern si extern in toate domeniile", se precizeaza intr-un comunicat. MDRT mai mentioneaza ca informatiile despre demararea licitatiei pentru achizitionarea serviciilor de realizare a acestor evenimente au fost transmise institutiilor mass-media printr-un comunicat de presa postat si pe pagina web a MDRT, pentru ca mai multi operatori economici sa afle despre licitatie si sa se prezinte la aceasta, conducand la o competitie in urma careia sa fie aleasa cea mai buna oferta".
Sursa: Puterea.ro
"Toate evenimentele care vor fi organizate in cadrul acestui proiect sunt instrumente de informare si promovare testate, utilizate la scara larga, pe plan intern si extern in toate domeniile", se precizeaza intr-un comunicat. MDRT mai mentioneaza ca informatiile despre demararea licitatiei pentru achizitionarea serviciilor de realizare a acestor evenimente au fost transmise institutiilor mass-media printr-un comunicat de presa postat si pe pagina web a MDRT, pentru ca mai multi operatori economici sa afle despre licitatie si sa se prezinte la aceasta, conducand la o competitie in urma careia sa fie aleasa cea mai buna oferta".
Sursa: Puterea.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an